• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe angel eyes koplamp verstelling

Sorry voor de late reactie ik was een weekje op vakantie ;)

Ja dat ziet er stuk beter uit dan de standaard verlichting! Zou je een keer foto's willen uploaden van hoe het er s'avonds uit ziet?

Was het nog veel werk om de hoogteverstelling in orde te krijgen?

Sorry voor de late reactie ik was een weekje op vakantie ;)

Ja dat ziet er stuk beter uit dan de standaard verlichting! Zou je een keer foto's willen uploaden van hoe het er s'avonds uit ziet?

Was het nog veel werk om de hoogteverstelling in orde te krijgen?

ik had niet gezien dat er was gereageerd op dit topic.

foto's zijn niet heel duidelijk, maar toch iets

DSC017471.jpg

DSC017481.jpg

DSC017491.jpg

nu nog 1 klein probleem!

Vandaag voor apk keuring na laten kijken.

De koplampen staan te hoog gericht, met de elektrische verstelling is dat niet te verhelpen.

Hoe kan ik ze nog handmatig op hoogte stellen en dat daarna de elektrische hoogteverstelling het gewoon goed doe?

Want die man die hem na heeft gekeken kon het zo snel niet vinden.

ik had niet gezien dat er was gereageerd op dit topic.

foto's zijn niet heel duidelijk, maar toch iets

DSC017471.jpg

DSC017481.jpg

DSC017491.jpg

nu nog 1 klein probleem!

Vandaag voor apk keuring na laten kijken.

De koplampen staan te hoog gericht, met de elektrische verstelling is dat niet te verhelpen.

Hoe kan ik ze nog handmatig op hoogte stellen en dat daarna de elektrische hoogteverstelling het gewoon goed doe?

Want die man die hem na heeft gekeken kon het zo snel niet vinden.

Die felle lampjes in de koplamp aan de kant van de grill, zitten die in de lamp of heb je deze zelf geplaatst?

Zoals de lampen aan zijn is het dimlicht toch?

Ze zijn wel erg mooi die angel eyes :wors

Die felle lampjes in de koplamp aan de kant van de grill, zitten die in de lamp of heb je deze zelf geplaatst?

Zoals de lampen aan zijn is het dimlicht toch?

Ze zijn wel erg mooi die angel eyes :wors

Die felle lampjes aan de kant van de grill heb ik er zelf in gedaan.

Die zitten ook in je originele koplamp, maar dat is dan een gewoon bolletje, omdat dat niet mooi is, heb ik er gewoon een led lampje in gedaan.

Zoals nu is het gewoon dimlicht, als je het gewone licht aan doe gaat er in de ledringen een lamp branden.

Die felle lampjes aan de kant van de grill heb ik er zelf in gedaan.

Die zitten ook in je originele koplamp, maar dat is dan een gewoon bolletje, omdat dat niet mooi is, heb ik er gewoon een led lampje in gedaan.

Zoals nu is het gewoon dimlicht, als je het gewone licht aan doe gaat er in de ledringen een lamp branden.

Terug
Naar boven