• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe auto Astra H

Zal idd ook rond de €100,- zitten als je alles bij de dealer laat doen, maar als je iemand met een op-com kan vinden zou ik het lekker daarmee doen en zelf 2x transponder bestellen.

Scheelt je al gauw €30,-.

Een nieuwe klapsleutel + inleren en carpass kost circa 175 euro bij de dealer hier in de buurt. Bij het inleren vervalt ook direct de functie van de sleutel die niet in mijn bezit is.

Tja zo blijft het ook, heb trouwens hetzelfde met mijn Astra ook de reserve sleutel weg bij aankoop dus ja als hun mij kunnen vinden komen ze er ook in.

Maar om daar nou alle sloten etc voor te vervangen gaat ook een beetje ver.

Inmiddels is de cruise control gerealiseerd en heb ik een nieuwe sleutel. Voorlopig ga ik er geen dingen aan veranderen. Misschien alleen automatisch doorlock activeren...

@Darkson wrote:Inmiddels is de cruise control gerealiseerd en heb ik een nieuwe sleutel. Voorlopig ga ik er geen dingen aan veranderen. Misschien alleen automatisch doorlock activeren...

Kan dat? :wtf Ik had het bij mijn Astra H gevraagd aan de dealert, maar die zei dat het niet mogelijk was. Maar volgens mij had hij er ook geen zin in :puke

En hoe moet dat dan, via op-com?

@Dave440 wrote:@Darkson wrote:Inmiddels is de cruise control gerealiseerd en heb ik een nieuwe sleutel. Voorlopig ga ik er geen dingen aan veranderen. Misschien alleen automatisch doorlock activeren...

Kan dat? :wtf Ik had het bij mijn Astra H gevraagd aan de dealert, maar die zei dat het niet mogelijk was. Maar volgens mij had hij er ook geen zin in :puke

En hoe moet dat dan, via op-com?

niet iedere astra kan dat, je moet zowieso een rec hebben en dan nog is er geen garantie dat het erin zit, ik heb met de opcom het wel eens bij iemand aangezte maar helaas het zat er niet in.

Mark

Als de stekker van de koppeling schakelaar er ligt of er zit al een schakelaar in is het voorbereid, alleen een kwestie van schakelaar plaatsen en andere R.A.W hendel en activeren.

Heb hem laatst geactiveerd bij dissie hier van het forum, en ja het kan met de op-com.

Ook als het niet voorbereid is is het te realiseren, alleen kost het dan wel wat ''meer'' centen.

@opel-mark: ook als je geen REC hebt is CC te realiseren, de CC hoeft namelijk helemaal niet geactiveerd te worden in de REC

Weet iemand of ik mijn boordcomputer uit kan breiden. Ik heb een gid scherm met alleen verbruik en bereik. Van het verbruik wordt ik niet echt vrolijk :angel, en wil dus kijken of ik het uit kan breiden door op com met muziek o.i.d.

Iemand een idee?

Ik heb linksonder:

http://avtodiagnostika.by/file/opel/Displays_opel.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik wil zoiets(met tabbladen):

http://images4.images-speurders.nl/images/13/1353/135321644_1_big.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat weet degene wel met op com in zijn bezit. Waar woon je trouwens? Misschien kan ik je helpen in Haarlem.

Terug
Naar boven