• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe auto's, wel of niet aan beginnen?

@bart-gsi wrote:Of autos met de zelfde techniek.... Ik denk namelijk niet dat veel mensen een kadett kunnen rijden als de bijvoorbeeld kids hebben..

Dus tijdens de periode dat Opel de Kadett verkocht zijn er minder kinderen geboren?

Of zijn er meer kinderen geboren toen de Astra er kwam?

Of mensen met kinderen kochten geen Opel Kadett?

Tja, die tijd dat een bepaalt bevolkingsgroep een elftal kinderen kregen, liggen gelukkig al tientallen jaren achter ons.

Ik weet het........................ze zijn er nog wel. :wtf

Maar er zijn vele vele familie`s met meer dan twee kinderen geweest, die wel een Opel Kadett reden.

Wie heeft er niet in een Opel Kadett gezeten en of er zelf mee gereden cq gehad, of heeft de DETT nog steeds. :wors

:jerry :jerry :jerry :thumb king:

Ik heb met 3 kadettjes gsi meegereden( tijd voor dat ik een rijbewijs had) en we zaten als lange tieners maar met zijn 2en achterin.. 3 ging wel maar niet als je langer bent als 1,75m maar op dat kinder verhaal toen boeide het niey zo hoe je achterin zat.. Het was luxe om gordels achterin te hebben want bij de oude kadettjes zitten alleen gordels voorin nu zitten autos vol geduwd met veiligheids snufjes enzo.. En mensen willen het beste van het beste voor hun kinderen ( uitzonderingen daar gelaten) dus die zullen niet zo snel meer een kadett of een astra F ofzo.. Dus op dat vlak zal het niet zo snel voorkomen..

Ik heb met 3 kadettjes gsi meegereden( tijd voor dat ik een rijbewijs had) en we zaten als lange tieners maar met zijn 2en achterin.. 3 ging wel maar niet als je langer bent als 1,75m maar op dat kinder verhaal toen boeide het niey zo hoe je achterin zat.. Het was luxe om gordels achterin te hebben want bij de oude kadettjes zitten alleen gordels voorin nu zitten autos vol geduwd met veiligheids snufjes enzo.. En mensen willen het beste van het beste voor hun kinderen ( uitzonderingen daar gelaten) dus die zullen niet zo snel meer een kadett of een astra F ofzo.. Dus op dat vlak zal het niet zo snel voorkomen..

Ik denk dat het onafgebroken aan de top staan van de verkoop lijsten zoals vroeger met de Kadettjes nooit meer gaat gebeuren met geen enkel merk! Waarom? Omdat de mensen vroeger een auto kochten bij een garage uit de buurt, ze waren veel vaker trouw aan een merk en aan een garage. Tegenwoordig telt voornamelijk hoeveel procent bijtelling er is en of het een nieuw model is, immers als je elke 4 jaar een nieuwe auto mag uitzoeken en je kiest altijd zilvergrijs dan is het wel fijn als je buurman in de gaten heeft dat je een nieuwe hebt!

Ik denk dat het onafgebroken aan de top staan van de verkoop lijsten zoals vroeger met de Kadettjes nooit meer gaat gebeuren met geen enkel merk! Waarom? Omdat de mensen vroeger een auto kochten bij een garage uit de buurt, ze waren veel vaker trouw aan een merk en aan een garage. Tegenwoordig telt voornamelijk hoeveel procent bijtelling er is en of het een nieuw model is, immers als je elke 4 jaar een nieuwe auto mag uitzoeken en je kiest altijd zilvergrijs dan is het wel fijn als je buurman in de gaten heeft dat je een nieuwe hebt!

Terug
Naar boven