origineel gepost door Powercorsa
Wat een lastige muziek smaak heb je
Moet de bas echt strak zijn of mag die een beetje doorzeuren
Qua hoog moet het rustig of fel zijn
Tips
- Dempen die deuren, scheelt een heel stuk
- Zelf MDF ringen maken en geen plastic troep
- Tweeters monteren op de A-stijl (afhankelijk hoe je het zelf het beste vind klinken of via de voorruit of rechtstreeks)
Persoonlijk zou ik voor een 4 kanaler gaan met een aparte mono voor de sub (veel meer controle over de sub bij hogere vermogens)
Rammelen is alleen dB verlies

Als je zonder sub wilt gaan werken dan moet je eens gaan luisteren naar de Audio system Helon 165 (eventueel de 165-4) aangesloten op de Audio System X-ION 280.2 , dempen wel verplicht en zoveel kick bas dat een sub alleen echt nodig is voor het echte ram werk
Moet wel zeggen dat het standaard niet gaat passen, zit nog wel wat inbouw werk aan vast.
Nog een ander tip, vertrouw op je eigen gehoor. Wij kunnen jou niet vertellen wat je lekker vindt klinken, we kunnen alleen suggesties geven :thumbup
Als je nog niet precies weet wat je wilt hebben, niet via een internet shop kopen. Ga luisteren, en neem je eigen muziek mee

Neem de tijd ervoor, de aangegeven composets zijn niet goedkoop.
Een set zal in de winkel meestal beter klinken als in je auto (moet het wel eerlijk zeggen) maar het is mogelijk om het net zo goed te laten klinken, hier gaat wel een stuk goed inbouwen aan vooraf en daarna alles goed afstellen naar jou smaak.
Tja een simpele muzieksmaak is voor mij niet weg gelegd
ik hou van afwisseling
Tja, ik wil gewoon een beetje fatsoenlijke bass.. het hoeft niet super te zijn! gewoon goed
Jullie maken me het zo niet makelijk zeg
de ene zeg dit, de andere dat

pfft :O
Jullie hadden het allemaal over het dempen en isoleren van alles.. wat moet ik me hierbij precies indenken?