• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe Crossland X innovation binnen 24 uur defect

Binnen 24 uur, nadat ik met de nieuwe Opel Crossland Innovation vertrok bij Hekkert in Heerlen, kreeg ik mijn nieuwe auto al niet meer gestart. Via Onstar Opel is de ANWB inschakeld. Die heeft het ding nog aan de praat gekregen. Gaven aan dat er stroomspannings problemen waren. 's Avonds weer hetzelfde probleem. Er werkte werkelijks niets meer. Auto door dealer Hekkert uiteindelijk afgesleept. Volgens hen een software probleem. Na een week bleek het een probleem in de kabelboom te zijn. Auto 27 oktober gekregen en staat vanaf 30 oktober 2017 weer bij de dealer(nu inmiddels 17 december 2017.

Volgens de dealer moet de kabelboom in Duitsland speciaal voor mijn auto gemaakt worden(op carrosserie nummer). Dit kon eerst weleens 4 weken duren en later was het 8 weken. Wie kan mij vertellen of dit verhaaltje klopt ?

Ook weet ik niet of dit veel werk is en of het hele interieur dan ontmanteld moet worden?

Het begint een beetje met franse slag te gaan daar bij Opel en ook bij de dealer zelf. Ik heb er schoon genoeg van

Zou u, in dezelfde situatie, deze auto nog willen ?

JP. Geuskens

Terug
Naar boven