• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe forum

wat een zeuk laat menmsen gewoon in hun waarde het zijn gewoon een stel vrienden die iets apart erbij willen trouwens mooie site heb mij al aangemeld:thumbup

origineel gepost door leon-

origineel gepost door purple one

origineel gepost door Fl!pke

Eigenlijk gewoon een 2de forum van de Crazy Opel Drivers ??

nee dat zeker niet ondanks dat wel de vaste groep van cod is maar dat komt meer door dat die groep ook vriende groep is en tog wat voor zig zelf willen

om vrijfingen binnen de cod te voorkomen

Hier ben ik het duidelijk niet mee eens.

Hoe willen jullie "de" vaste groep van het COD zijn, als jullie net 1 misschien 2 jaar lid zijn?

Als jullie werkelijk "de" vaste groep zouden zijn zouden jullie ook niet zomaar gaan.

En zouden jullie de wrijving binnen de groep op willen helpen lossen.

Dit gebeurt niet want jullie gaan maar gewoon weg, door achter de rug van COD een ander clubje/forum op te richten.

Jullie hebben dus geen reden om jullie "de" vaste groep te noemen.

Zo denk ik er over.

Als je nu van mij zegt dat ik bij "de" vaste groep behoor bij het COD zou ik zeggen JA, aangezien ik nu al 6 jaar lid ben bij de COD.

:fy1ja is toch ik vind dat veel mensen op dit forum al snel gaan zitten zeiken over dingen dat ik echt iets heb van:arguedoe normaal net als nu occ is gewoon naar mijn mening een vaste groep vrienden binnen cod:thumbupdie graag er iets bij willen doen krijg je die zeik van hoe zou cod daar over denken ik heb daar maar een antwoord op:pukeals er idd wrijvingen binnen een club zijn waardoor een groep een andere richting op gaan so be it stel je niet aan:swearje mag allang blij zijn dat er steeds meer opel fanaten bij komen die graag op goede voet met elkaar en andere willen leven toch:agent

Terug
Naar boven