• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe Insignia gekocht !

Insignia_fan

Post weinig
Nou het is dan eindelijik zover.

Na een poosje rond gekeken te hebben welke kar ik nu weer zou kopen, is de keuze op een insignia gevallen.

Vorige week een eindje proefgereden, en beviel uitermate goed :thumb

Het is de Edition hatchback geworden, met een 1.6 turbo motor.

Uiteraard heb ik er een paar opties op besteld.

- Silver lake metallic lak

- Ambition pakket met navi 600

- Mistlampen voor

- Electronisch inklapbare spiegels

- Bi xenon met adaptive forward lightning

- 17 inch lichtmetalen velgen

Als het goed is gaat de auto in week 42 (16-22 oktober) in productie, en de uiteindelijk

aflever datum zou dan ergens half of eind november zijn.

Als ik de wagen binnen is bij de dealer krijg ik bericht.

Graag had ik alvast foto's geplaatst maarja van iets dat je nog niet hebt is dat wat lastig.

Deze houden jullie dus van me tegoed :D

Gefeliciteerd met de aanschaf! Ik ben zelf positief verrast over de levertijd van de Insignia. Die van mij stond gepland voor begin november, maar vorige week kreeg ik een telefoontje van de dealer dat de auto komende week wordt geleverd!

Succes met de "wachtperiode" en hopelijk kun je snel rijden.

Gefeliciteerd met de aanschaf! Ik ben zelf positief verrast over de levertijd van de Insignia. Die van mij stond gepland voor begin november, maar vorige week kreeg ik een telefoontje van de dealer dat de auto komende week wordt geleverd!

Gaaf hoor, er komen steeds meer Insignia's op het forum :thumb

Ben benieuwd naar de foto's als je 'm hebt.

Gr Colin

Gaaf hoor, er komen steeds meer Insignia's op het forum :thumb

Ben benieuwd naar de foto's als je 'm hebt.

Gr Colin

@Melgi wrote:Gefeliciteerd met de aanschaf! Ik ben zelf positief verrast over de levertijd van de Insignia. Die van mij stond gepland voor begin november, maar vorige week kreeg ik een telefoontje van de dealer dat de auto komende week wordt geleverd!

Hey dat is leuk om te horen dan lijkt me.

Wanneer had je em besteld en had je er nog opties bij genomen ?

@Melgi wrote:Gefeliciteerd met de aanschaf! Ik ben zelf positief verrast over de levertijd van de Insignia. Die van mij stond gepland voor begin november, maar vorige week kreeg ik een telefoontje van de dealer dat de auto komende week wordt geleverd!

@Insignia_fan wrote:@Melgi wrote:Gefeliciteerd met de aanschaf! Ik ben zelf positief verrast over de levertijd van de Insignia. Die van mij stond gepland voor begin november, maar vorige week kreeg ik een telefoontje van de dealer dat de auto komende week wordt geleverd!

Insignia_fan, lees dit draadje voor alle info: viewtopic.php?f=105&t=155082

@Insignia_fan wrote:@Melgi wrote:Gefeliciteerd met de aanschaf! Ik ben zelf positief verrast over de levertijd van de Insignia. Die van mij stond gepland voor begin november, maar vorige week kreeg ik een telefoontje van de dealer dat de auto komende week wordt geleverd!

Insignia_fan, lees dit draadje voor alle info: viewtopic.php?f=105&t=155082

Ik ga vermoedelijk de configuratie nog wijzigen, alhoewel de wagen al besteld is king:

De 17 inch velgen worden vervangen door 18 inch dubbele spaak, en het

navi 600 systeem word vervangen door de navi 900 met bedieningsknop op middenconsole.

Ik ga vermoedelijk de configuratie nog wijzigen, alhoewel de wagen al besteld is king:

De 17 inch velgen worden vervangen door 18 inch dubbele spaak, en het

navi 600 systeem word vervangen door de navi 900 met bedieningsknop op middenconsole.

Update:

Vanmorgen heb ik even kennis mogen maken met m'n nieuwe insignia die gisteravond bij de dealer is binnengekomen.

Aflevering staat geplanned voor zaterdag 26 november.

Uiteraard ga ik hier :kewlpics neergooien, of jullie moeten ze niet willen zien ;)

Update:

Vanmorgen heb ik even kennis mogen maken met m'n nieuwe insignia die gisteravond bij de dealer is binnengekomen.

Aflevering staat geplanned voor zaterdag 26 november.

Uiteraard ga ik hier :kewlpics neergooien, of jullie moeten ze niet willen zien ;)

Terug
Naar boven