@Insignia_fan wrote:De eerste 200 km zitten erop.
Na deze eerste kilometers heb ik het volgende kunnen ontdekken.
De gevoeligheid van de automatische inschakeling van de koplampen reageert wat nerveus.
Deze springen om de havenklap aan en uit.
Hij stuurt als een massief blok de bochten om, rijd zeer soepel en is erg stil.
De motor is amper hoorbaar en het bandengeruis is nagenoeg niet aanwezig, ondanks de 18 inch 245/45 banden.
Vooruitsproeiers vernevelen het water op de vooruit, dit is wel leuk maar nadeel is dat tijden het rijden de nevel nogal snel verwaait en je de voorruit niet nat krijgt
Wat de knop het het dashboard voor de parkeersensoren eigenlijk doet is me nog niet helemaal duidelijk, daarvoor moet ik eens in de handleiding duiken.
Als ik op de knop van de afstandsbediening druk om te sluiten en ik houd em ff ingedrukt, dan zouden vlgs mij de spiegels in moeten klappen. Dit gebeurt niet, maar alle 4 de ramen gaan wel helemaal open staan :wtf
Dit ga ik nog ens ff navragen van de week of dat wel de bedoeling is.
Verder is het een en al genieten als je ermee rijd.
Insignia-fan, goed om te horen dat de auto zo goed bevalt!
Vwb het inklappen van de zijspiegels: dit werkt niet meer op de afstandsbediening bij de 2012 modellen. Ramen openen en sluiten (incl. Schuif/kanteldak) werkt wel op de afstandsbediening. Ramen gaan echter alleen open als je de unlock-knop ingedrukt houdt en niet als je de lock-knop ingedrukt houdt.
Veel rijplezier!