• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe Insignia gekocht !

Vanmorgen was het dan eindelijk zover, de nieuwe insignia kon gehaald worden.

Zo'n 100 km mee gereden vandaag, en een paar foto's gemaakt.

Hij rijd zoals verwacht fantastisch, puur genieten.

Hieronder de :kewlpics

24vpowj.jpg

2lo4pdz.jpg

35kuc8i.jpg

1411m36.jpg

k50d9f.jpg

2sb08yb.jpg

e704dw.jpg

24ql1z6.jpg

2uqnach.jpg

Vanmorgen was het dan eindelijk zover, de nieuwe insignia kon gehaald worden.

Zo'n 100 km mee gereden vandaag, en een paar foto's gemaakt.

Hij rijd zoals verwacht fantastisch, puur genieten.

Hieronder de :kewlpics

24vpowj.jpg

2lo4pdz.jpg

35kuc8i.jpg

1411m36.jpg

k50d9f.jpg

2sb08yb.jpg

e704dw.jpg

24ql1z6.jpg

2uqnach.jpg

verry nice denk er ook over om er 1 te nemen dezelfde maar wel zwart m,n veccie ingeruilt voor et vrouwtje nwe corsa nou ben ik aan de beurt gr baboe

verry nice denk er ook over om er 1 te nemen dezelfde maar wel zwart m,n veccie ingeruilt voor et vrouwtje nwe corsa nou ben ik aan de beurt gr baboe

De eerste 200 km zitten erop.

Na deze eerste kilometers heb ik het volgende kunnen ontdekken.

De gevoeligheid van de automatische inschakeling van de koplampen reageert wat nerveus.

Deze springen om de havenklap aan en uit.

Hij stuurt als een massief blok de bochten om, rijd zeer soepel en is erg stil.

De motor is amper hoorbaar en het bandengeruis is nagenoeg niet aanwezig, ondanks de 18 inch 245/45 banden.

Vooruitsproeiers vernevelen het water op de vooruit, dit is wel leuk maar nadeel is dat tijden het rijden de nevel nogal snel verwaait en je de voorruit niet nat krijgt :)

Wat de knop het het dashboard voor de parkeersensoren eigenlijk doet is me nog niet helemaal duidelijk, daarvoor moet ik eens in de handleiding duiken.

Als ik op de knop van de afstandsbediening druk om te sluiten en ik houd em ff ingedrukt, dan zouden vlgs mij de spiegels in moeten klappen. Dit gebeurt niet, maar alle 4 de ramen gaan wel helemaal open staan :wtf

Dit ga ik nog ens ff navragen van de week of dat wel de bedoeling is.

Verder is het een en al genieten als je ermee rijd. :D

De eerste 200 km zitten erop.

De gevoeligheid van de automatische inschakeling van de koplampen reageert wat nerveus.

De motor is amper hoorbaar en het bandengeruis is nagenoeg niet aanwezig, ondanks de 18 inch 245/45 banden.

Vooruitsproeiers vernevelen het water op de vooruit, dit is wel leuk maar nadeel is dat tijden het rijden de nevel nogal snel verwaait en je de voorruit niet nat krijgt :)

Wat de knop het het dashboard voor de parkeersensoren eigenlijk doet is me nog niet helemaal duidelijk, daarvoor moet ik eens in de handleiding duiken.

Als ik op de knop van de afstandsbediening druk om te sluiten en ik houd em ff ingedrukt, dan zouden vlgs mij de spiegels in moeten klappen. Dit gebeurt niet, maar alle 4 de ramen gaan wel helemaal open staan :wtf

@Insignia_fan wrote:De eerste 200 km zitten erop.

Deze springen om de havenklap aan en uitHij stuurt als een massief blok de bochten om, rijd zeer soepel en is erg stil.

De motor is amper hoorbaar en het bandengeruis is nagenoeg niet aanwezig, ondanks de 18 inch 245/45 banden. Motor is idd erg stil. Zelf kom ik van een 1.9 cdti en dan is het verschil enorm!!!

Heb ik bij mijn Insignia ook. Schijnt door de vernevelkopjes te komen

Wat de knop het het dashboard voor de parkeersensoren eigenlijk doet is me nog niet helemaal duidelijk, daarvoor moet ik eens in de handleiding duiken. De voorste parkeersensoren gaan aan wanneer je je auto in reverse zet. Eventueel kun je ze ook handmatig aanzetten, wanneer je bijvoorbeeld een parkeervak voorwaarts inrijdt. Wanneer je wegrijd gaan deze ook weer vanzelf uit. Best handig maar je moet het effe doorhebben

Dit ga ik nog ens ff navragen van de week of dat wel de bedoeling is. Volgens mij zijn de inklapbare spiegels alleen icm electr stoelen met geheugenfunctie. Weet ik echter ook niet zeker.

Verder is het een en al genieten als je ermee rijd. :D Dat "probleem" heb ik na 3 maanden ook nog steeds :jerry

Greetz Roel met een I

Deze springen om de havenklap aan en uitHij stuurt als een massief blok de bochten om, rijd zeer soepel en is erg stil.

De motor is amper hoorbaar en het bandengeruis is nagenoeg niet aanwezig, ondanks de 18 inch 245/45 banden. Motor is idd erg stil. Zelf kom ik van een 1.9 cdti en dan is het verschil enorm!!!

Heb ik bij mijn Insignia ook. Schijnt door de vernevelkopjes te komen

Wat de knop het het dashboard voor de parkeersensoren eigenlijk doet is me nog niet helemaal duidelijk, daarvoor moet ik eens in de handleiding duiken. De voorste parkeersensoren gaan aan wanneer je je auto in reverse zet. Eventueel kun je ze ook handmatig aanzetten, wanneer je bijvoorbeeld een parkeervak voorwaarts inrijdt. Wanneer je wegrijd gaan deze ook weer vanzelf uit. Best handig maar je moet het effe doorhebben

Dit ga ik nog ens ff navragen van de week of dat wel de bedoeling is. Volgens mij zijn de inklapbare spiegels alleen icm electr stoelen met geheugenfunctie. Weet ik echter ook niet zeker.

Verder is het een en al genieten als je ermee rijd. :D Dat "probleem" heb ik na 3 maanden ook nog steeds :jerry

Greetz Roel met een I

Insignia-fan, goed om te horen dat de auto zo goed bevalt!

Vwb het inklappen van de zijspiegels: dit werkt niet meer op de afstandsbediening bij de 2012 modellen. Ramen openen en sluiten (incl. Schuif/kanteldak) werkt wel op de afstandsbediening. Ramen gaan echter alleen open als je de unlock-knop ingedrukt houdt en niet als je de lock-knop ingedrukt houdt.

Veel rijplezier!

Terug
Naar boven