• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe Insignia gekocht !

@Insignia_fan wrote:De eerste 200 km zitten erop.

Na deze eerste kilometers heb ik het volgende kunnen ontdekken.

De gevoeligheid van de automatische inschakeling van de koplampen reageert wat nerveus.

Deze springen om de havenklap aan en uit.

Hij stuurt als een massief blok de bochten om, rijd zeer soepel en is erg stil.

De motor is amper hoorbaar en het bandengeruis is nagenoeg niet aanwezig, ondanks de 18 inch 245/45 banden.

Vooruitsproeiers vernevelen het water op de vooruit, dit is wel leuk maar nadeel is dat tijden het rijden de nevel nogal snel verwaait en je de voorruit niet nat krijgt :)

Wat de knop het het dashboard voor de parkeersensoren eigenlijk doet is me nog niet helemaal duidelijk, daarvoor moet ik eens in de handleiding duiken.

Als ik op de knop van de afstandsbediening druk om te sluiten en ik houd em ff ingedrukt, dan zouden vlgs mij de spiegels in moeten klappen. Dit gebeurt niet, maar alle 4 de ramen gaan wel helemaal open staan :wtf

Dit ga ik nog ens ff navragen van de week of dat wel de bedoeling is.

Verder is het een en al genieten als je ermee rijd. :D

Insignia-fan, goed om te horen dat de auto zo goed bevalt!

Vwb het inklappen van de zijspiegels: dit werkt niet meer op de afstandsbediening bij de 2012 modellen. Ramen openen en sluiten (incl. Schuif/kanteldak) werkt wel op de afstandsbediening. Ramen gaan echter alleen open als je de unlock-knop ingedrukt houdt en niet als je de lock-knop ingedrukt houdt.

Veel rijplezier!

Gaaf ding Amice! :wors Morgen kan ik eindelijk mijn foto's van de insignia van de camera afhalen. Card reader kapot. :fy1 Veel veilige km's gewenst.

Gaaf ding Amice! :wors Morgen kan ik eindelijk mijn foto's van de insignia van de camera afhalen. Card reader kapot. :fy1 Veel veilige km's gewenst.

Even een opmerking over het inklappen van de spiegels. Als je de electrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie hebt, dan kan je door kort op de lock knop te drukken van je afstandbediening de spiegels laten inklappen, kort op de unlock toets drukken, klappen ze weer uit.

Als je de toets ingedrukt houd gaan de ramen open cq dicht.

Ik heb een insignia model 2012 cosmo met de " duurdere " uitvoering stoelen en bij mij werkt het zo. Evenals het draaien van de rechterbuitenspiegel naar beneden als je hem in de achteruit zet zodat je de stoeprand ziet in je buitenspiegel bij het achteruitrijden (handig).

Even een opmerking over het inklappen van de spiegels. Als je de electrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie hebt, dan kan je door kort op de lock knop te drukken van je afstandbediening de spiegels laten inklappen, kort op de unlock toets drukken, klappen ze weer uit.

Als je de toets ingedrukt houd gaan de ramen open cq dicht.

Ik heb een insignia model 2012 cosmo met de " duurdere " uitvoering stoelen en bij mij werkt het zo. Evenals het draaien van de rechterbuitenspiegel naar beneden als je hem in de achteruit zet zodat je de stoeprand ziet in je buitenspiegel bij het achteruitrijden (handig).

Terug
Naar boven