• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe koplampen Vectra C 2002

US-module met dimmer erin voor de knippers in je koplampen. dan is het plaatje af :D maar da's wederom weer een kwestie van smaak.

@RickM89 wrote:US-module met dimmer erin voor de knippers in je koplampen. dan is het plaatje af :D maar da's wederom weer een kwestie van smaak.

Ik ken dat niet echt.. wat is dat en wat doet het dan? king:

Dat is een kastje die je tussen de bedrading van je knipperlichten maakt. Die zorgt ervoor dat ze constant branden en knipperen als je ze gebruikt. Met een dimmer erop kun je de felheid instellen hoe fel ze branden bij constant. Dat moet vind ik minder fel dan als ze gebruikt worden. De naam US Module zegt al waar deze style vandaan komt. Google er maar eens naar.

Helaas nog geen tijd gehad om ze in te bouwen, probeer het van de week te doen, keep you posted :thumb

@Roopesh wrote:@ashok1978 wrote:roopesh.

ziet er strak uit... zelfde als bij mij. ;)

:D

als ik dus een andere Vectra tegenkom met Angel eyes, dan ben jij dat

zou zomaar kunnen, ben ook regelmatig in rotterdam

heb ook de zelfde units met de zelfde gele lampies erin en ook de zelfde xenon.

en ook een zwarte vec.. hahaha.

ik wil nu achteraf toch de leds proberen, heb ze toen erbij besteld....maar ohoh.... waar heb ik die nou gelaten.

Hey Roopesh, misschien al ontdekt maar toch plaats ik hem even, witte angel eyes ringen met vermelding waar hij ze vandaan heeft.

viewtopic.php?f=6&t=182132

greets

Heb de mijne laatst nog gepolijst vind de originele mooier. Angel eyes zijn niet verkeerd maaaaaar ze zijn zoooooo BMW. Niet mijn smaak ziet er wel leuk uit.

Terug
Naar boven