• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe luchtmassa meter corsa b 1.2 16v 2000

hallo,

K heb me vandaag een nieuwe luchtmassameter in me corsa gezet...

nu liep deze te bokken en in te houden terwijl het een bosch was, echter nummer kwam niet overeen met orgineel

dus ik trug naar de onderdelenboer, bleek het een exchange product te zijn, oude buitenkant nieuwe binnenkant blabla

na lang zeuren heeft die wel een orginele gepakt,

deze in gebouwd en nu komt het

auto hield duidelijk in tussen 2000/3000 toeren.

het dipje ronde 3800 toeren is er nu uit en de vertraagde gasreactie is ook weg! maar na een 20 km gereden te hebben lijk dit inhouden weg te zijn! kan dit te maken hebben met inrijden/inleren ofzo??

even Wennen inderdaad, Exchange versies werken gewoonweg niet!!!

ik ben er laatst achter gekomen dat zo'n 1.0 12V best vlot is, LMM vervangen, en laagvliegen met dat apparaat..

Willem

een goeie 1.2 is ook best vlot hoor.

skoda fabia 1.4 kon mijn 1.2 niet behappen:P toch wel grappig.

mijne kakt op 3500 toeren weg. enne keer wel, andere keer niet. verder rijd hij heel fijn.

vind het zelf 1 van de lekkerste motortje wat ik tot nu toe gehad heb, op elk toerental het zelfde vermogen, echt ideaal.

Terug
Naar boven