hallo opelfreaks!
Voor zaterdag 7, of zondag 8 maart 2009 wil ik een nieuwe meeting organiseren.
het moet een Opel treffen worden waarbij opel fanaten
lekker bij kunnen kletsen over hun auto´s en hun wagens natuurlijk showen op een (verlichte ) parkeerplaats bij Uden (tussen den bosch en eindhoven).
het moet bovenal een gezellige dag worden!
ik heb nu 2 parkeerplaatsen kunnen regelen (1 voor als de ander niet door kan gaan)
met beide plek voor max. ± zo´n 50 wagens.
ook heb ik alvast via het werk een kraampje kunnen regelen met gratis koffie, fris en wat lekkers erbij.
om deze happening helemaal perfect te maken ben ik op zoek naar mensen die mij willen helpen met het organiseren van dit alles.
dusssss voel je je geroepen? laat het weten d.m.v. een mailtje naar adres spottersfreak@hotmail.com
ook de mensen die graag de meetinng willen komen bezoeken en een plek voor hun auto willen `reserveren´
graag naar dit mail adres mailen!
zo kan ik de balans op maken of er genoeg animo is.
ik hoor graag van jullie!!!
Voor zaterdag 7, of zondag 8 maart 2009 wil ik een nieuwe meeting organiseren.
het moet een Opel treffen worden waarbij opel fanaten
lekker bij kunnen kletsen over hun auto´s en hun wagens natuurlijk showen op een (verlichte ) parkeerplaats bij Uden (tussen den bosch en eindhoven).
het moet bovenal een gezellige dag worden!
ik heb nu 2 parkeerplaatsen kunnen regelen (1 voor als de ander niet door kan gaan)
met beide plek voor max. ± zo´n 50 wagens.
ook heb ik alvast via het werk een kraampje kunnen regelen met gratis koffie, fris en wat lekkers erbij.
om deze happening helemaal perfect te maken ben ik op zoek naar mensen die mij willen helpen met het organiseren van dit alles.
dusssss voel je je geroepen? laat het weten d.m.v. een mailtje naar adres spottersfreak@hotmail.com
ook de mensen die graag de meetinng willen komen bezoeken en een plek voor hun auto willen `reserveren´
graag naar dit mail adres mailen!
zo kan ik de balans op maken of er genoeg animo is.
ik hoor graag van jullie!!!