• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe motor geplaatst probleem?

Ik heb in de tigra van mijn vriendin een nieuwe motor geplaatst aangezien de vorige vastgelopen was deze was uit 95 en de nieuwe is van 98. Beide zelfde type 1.4 xe

Nu alles is aangesloten en de motor draait rond bij het starten maar hij slaat nie aan. Ontsteking is er en de benzine word ook aangezogen in de leidingen tot aan de full rail maar ik denk dat hij niet inspuit. iemand enig idee waar ik het best kan beginnen zoeken waar het probleem zou kunnen zitten.

alvast dank bij voorbaat

massa is aan gesloten ik heb hem ook al eens rechtstreeks massa gegeven van de baterij naar de motor.

benzine leidingen kan je niet verkeerd steken aanvoer en retour hebben een andere moerdiameter

massa is aan gesloten ik heb hem ook al eens rechtstreeks massa gegeven van de baterij naar de motor.

benzine leidingen kan je niet verkeerd steken aanvoer en retour hebben een andere moerdiameter

wat je miss kan doen is de rail los nemen met injectors er nog op en zo starten zie je direct welke inspuit

wat je miss kan doen is de rail los nemen met injectors er nog op en zo starten zie je direct welke inspuit

Terug
Naar boven