• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe Radio Plaatsen

alainossen

Post weinig
Beste opel liefhebbers,

Ik heb een vraagje met betrekking een nieuwe radio. Ik heb de radio Clarion dubbel din gekocht voor in de Omega te plaatsen samen met achteruitrijcamera. Nu is mijn vraag kan ik gewoon de orginele radio eruit halen en hiervoor de dubbel din plaatsen of mooi ik hiervoor eerst een nieuw frame kopen. Dit zit namelijk niet bij de radio erbij.

http://www.ebay.de/itm/Opel-Meriva-...Einbaurahmen_Radioblenden&hash=item4d06484a74" onclick="window.open(this.href);return false;) zoals dit.

Of heb ik alleen de iso stekker nodig met het framepje.

http://www.ebay.de/itm/OPEL-Corsa-C...Einbaurahmen_Radioblenden&hash=item5d4e632d31" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik hoop dat iemand me dit duidelijk kan maken en dit dus al heeft gedaan.

Tevens wil ik de nummerbordcamera er meteen bij aansluiten. Ik neem aan dat ik de kabel van de achteruitrijverlichting hiervoor nodig heb en hiervan moet aftakken zodat hij automatisch aanspringt bij het schakelen in de achteruit. En dus de min van het chassis.

Ik hoop dat iemand met kan helpen en wil helpen zodat ik ook verder kan.

Groetjes en bedankt

Alain

Terug
Naar boven