• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe !!rothmans 400 in zuiderzee rally

@js 400 wrote:@wfvdijk wrote:wat zat hier voor blokje in? 2.4 fase-3 ?

ja,auto is helemaal uit elkaar geweest.

hier mijn foto's

klik

wat voor schokdempers zitten eronder?? lijken me niet echt origineel, misschien dat ie daarom zo hoog op de poten staat

inderdaad, de originele dempers zijn vervangen.

ik heb nog twee setjes (voorkant) liggen. iemand belangstelling?

past niet zonder aanpasssingen op een 'gewone' manta

@Jaccoooo wrote:@js 400 wrote:@wfvdijk wrote:wat zat hier voor blokje in? 2.4 fase-3 ?

ja,auto is helemaal uit elkaar geweest.

hier mijn foto's

klik

wat voor schokdempers zitten eronder?? lijken me niet echt origineel, misschien dat ie daarom zo hoog op de poten staat

er zit proflex onder,en alles is een beetje aan deze tijd aangepast door van der heuvel autosport.

er zit veel geld in deze auto,dan kan ik je wel zeggen.

dus de bootschappen bij de jumbo worden weer een stuk duurder :D :D :D :D

@js 400 wrote:

voor ons is dit onbetaalbaar en lijken het mega investeringen, maar voor Frits is dit peanuts in vergelijking met een Dakar deelname of het NK in een WRC

Jeugdherinneringen. Eind jaren tachtig ging ik kijken bij de Zuiderzee rally waar toen in 1989 Paul Maaskant met Lee Towers in een Manta 400 meereden. Er waren toen nog zat Manta's, BMW M3 en Sierra Cosworth in rally's en wat een genot om die in de bochten te zien driften, vooral de Manta's.

@Jaccoooo wrote:@js 400 wrote:

voor ons is dit onbetaalbaar en lijken het mega investeringen, maar voor Frits is dit peanuts in vergelijking met een Dakar deelname of het NK in een WRC

Vandaag weer de manta gesponsort door boodschappen te halen bij de jumbo hahahahah.

er was vanmiddag nog even een kort interview met Frits v Eert op RTL Rally report, ook zijn Manta was goed in beeld :wub

aii. en in de E L E rally in een greppel geparkeerd. door het publiek de weg weer opgeduwd.

de schade viel dacht ik wel mee

Beetje witte tape en je zag er bijna niks meer van ;)

2013manta400schade.jpg

Terug
Naar boven