• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe schoenen voor mijn manta b

ahaaaaa

nou ik ga proberen uit te zoeken hoe ik de rand kan polijsten zonder de rest van de velg opnieuw te spuiten of te beschadingen :thumbup

sow die onder die paarse manta dat super vette velgen , azev? maar ehhh zijn die er in 4 gaats met zulk mooi breed velgenbed!?@dr_antrax wrote:Hallo mensen,

ik ben mijn ronal turbo velgen beetje zat aan het worden ze ogen te vriendelijk en daarom ben ik beetje aan het kijken voor wat nieuws.

jullie zullen vast wel weten om welke wagen het gaat maar ik voeg er wel een foto bij.

zelf zat ik te denken aan Borbet T, Brock B1 of schmidt modern line velgen 3 delig. bij de borbet t velgen zat ik te denken om het hart zwart te spuiten en rand te polijsten. azev velgen zou ook nog een optie zijn

welke velgen vinden jullie het beste passen of eventuele andere opties?

en waar moet ik op letten wat is het maximale wat onder een manta b kan betreffende de et waardes en J waardes.

wil zelf of 16 of 17 inch

ben benieuwd naar jullie mening

misschien heeft iemand foto's met manta's met een van deze velgen als voorbeeld?????

groet,

Marcel

10232161436q6ws.jpg

By dr_antrax at 2012-01-21

22062010603.jpg

img3883yh0.jpg

brockb1kittyfb3.jpg

bobet2.jpg

bmwe30schmidtmodernline.jpg

70843508.jpg

p1010263o.jpg

11617176615lgaa.jpg

By dr_antrax at 2011-08-16

pbseitevorne.jpg

ok mensen ben ik weer en heb de photoshop van manta 1977 zijn wagen :jerry ik heb er ook nog een foto van borbet t velgen op mijn wagen bij gedaan. vind de borbet t erg leuk staan alleen vind het net gamma velgen zijn te simpel

weet alleen niet of ik de schmidt velgen met zwart hart neem, vind ze erg klein lijken maar dat ook bedrog zijn. moet ze op een meeting keer zien op een manta

img2238l.jpg

img2237r.jpg

IMG

Terug
Naar boven