• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe sleutel Astra G

Met een 'universele klapsleutel met CV' dan mag je de originele CV unit gaan saboteren om er een imitatie productje voor in de plek te zetten..

Oplossing voor de losse batterij houder is terug vastsolderen met een electronica soldeerbout / soldeerstation. Werkt goed. grt.

@quatsch wrote:ik begreep altijd det je gewoon die klapsleutels op ebay kon bestellen (met een correcte nieuwe baard voor astra G) de baard in laten slijpen door je lokale sleutelboer. en dan alleen de transponder van je oude sleutel erin zetten.

Daar ben ik dus mee bezig. klapsleutel laten maken door sleutelboer en de transmitter overzetten van de oude naar de nieuwe sleutel.

De jongen via marktplaats had ze nu op, maar kreeg ze in de loop van de week weer. Hoop volgend weekend meer te weten. Dan kan ik wellicht dus ook meer vertellen of het werkt :)

@quatsch wrote:ik begreep altijd det je gewoon die klapsleutels op ebay kon bestellen (met een correcte nieuwe baard voor astra G) de baard in laten slijpen door je lokale sleutelboer. en dan alleen de transponder van je oude sleutel erin zetten.

Daar ben ik dus mee bezig. klapsleutel laten maken door sleutelboer en de transmitter overzetten van de oude naar de nieuwe sleutel.

De jongen via marktplaats had ze nu op, maar kreeg ze in de loop van de week weer. Hoop volgend weekend meer te weten. Dan kan ik wellicht dus ook meer vertellen of het werkt :)

heb ik ook geprobeerd via een site via MP dan weer

maar bij zou dat niet lukken !!

Want die bestonden nog niet voor mijn astra G 2002

moest diegene foto opsturen van mijn sleutel ( denk om de vorm an de sleutelbaard )

ging ook om klapsleutels,die die nog wel moest laten maken de sleutelboer

dus ben benieuwd wie het wel lukt,en via welke site dat dan wel gaat danwel bedrijf

grmik83

heb ik ook geprobeerd via een site via MP dan weer

maar bij zou dat niet lukken !!

Want die bestonden nog niet voor mijn astra G 2002

moest diegene foto opsturen van mijn sleutel ( denk om de vorm an de sleutelbaard )

ging ook om klapsleutels,die die nog wel moest laten maken de sleutelboer

dus ben benieuwd wie het wel lukt,en via welke site dat dan wel gaat danwel bedrijf

grmik83

Ik had op nieuwesleutel.nl een klapsleutel set besteld, electronica werkt prima, alleen de sleutelbaard klopt van geen kant, en de sleutel zelf lijkt een vaatdoek

Ik had op nieuwesleutel.nl een klapsleutel set besteld, electronica werkt prima, alleen de sleutelbaard klopt van geen kant, en de sleutel zelf lijkt een vaatdoek

Kun je de sleutel van bv een Zafira B niet gebruiken voor om te bouwen? Dat is al een klapsleutel en van Opel...

Kun je de sleutel van bv een Zafira B niet gebruiken voor om te bouwen? Dat is al een klapsleutel en van Opel...

ik heb op nieuwesleutel.nl gewoon een reparatiesetje voor de sleutel besteld. Je hebt dan geen klapsleutel maar wel weer een nette originele!

ik heb op nieuwesleutel.nl gewoon een reparatiesetje voor de sleutel besteld. Je hebt dan geen klapsleutel maar wel weer een nette originele!

Terug
Naar boven