• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe Tigra rijder

ik zou niet eens een golf willen.. vind t meer een standaart auto als je niet weet wat je moet..

zullen vast goed rijden maar vind ze echt TE goedkoop eruit zien van binnen.. (niet dat een tigra een prachtig interieur heeft)

en vrouwen auto.. is wat je er zelf van maakt he.. ;)

die mensen die dat zeggen dat Tigra een vrouwen auto is hebben meestal zelf een schijt wagen king:

voorbeeldje van een "vrouwen tigra" (ook al vind ik ze nog mannelijk eruit ziet maar het gaat dan om het idee achter de kleur)

en dan Coupé noemen ze al TE snel een vrouwen auto,

maar alles wat gestroomlijnt is wat anders eruit ziet

wordt al coupé genoemt.. mjah vind Hatchback ook zo lomp

klinken..

3867890042_large.jpg

3309783867_475f0a07d7.jpg

"Mannen Tigra"

3559681809_71cedc2ae1.jpg

112569.jpg

en dan heb je deze (gewoon een saaie, simpele maar toch DE Tigra..)

OPEL-Tigra-1-6i-16V-Sports--1998-2000-.jpg

maar jah.. waar ligt het verschil dan? :hmmz

volkswagen-golf-iii-gti-115-cv-1582-0.jpg

JIJ MAAKT DE AUTO, NIET DE AUTO JOU ;)

en daarbij...wat een vergelijking;

golf 3 gti en een tigra....

dus ff een 2 liter vergelijken met een 1600...

vergelijk het dan met een golf 1600...dan denk ik toch bijna zeker te weten dat de tigra wint in jou race....

maar aan andere kant, leg 1 c20xe in je tigra en je rijd die golf 3 gti het ligt ui zijn ogen...

ps hier nig een paar foto's en filmpies van een "mannen" tigra

Opel-model-142.jpg

Opel-model-150.jpg

L.O.D just cruising

dikke vette respect voor die tigra zeg :D

C20LET :wors

alleen die redbull daar rechts geeft m denk zn vleugels niet hoor :P

jajaja ;) wordt meestal over de Coupé gezegt he :D

bakkie van jou wordt ook in de volksmond BOLLETJE genoemd he ;) haha..

:jerry

logo_bolletje.jpg

Bolletje van mij is ook een ideale meidenkar....:cry

Het gaat ook niet om de looks :P it's the inside that counts:afro

origineel gepost door corsaracer

vergelijk het dan met een golf 1600...dan denk ik toch bijna zeker te weten dat de tigra wint in jou race....

maar aan andere kant, leg 1 c20xe in je tigra en je rijd die golf 3 gti het ligt ui zijn ogen...

haha is er niks beters dan een c20xe dan? dan zou ik dus nog eerder een vr6 blok in mn gti leggen, als je het dan toch doe...

een tigra word pas mooi als je er een hoop aan doe, bij een golf is verlagen en leuke velgen eronder genoeg. (mijn mening)

aangezien ik een student van 18 ben is dan de keuze ook niet erg lastig.

oh, trouwens grappig dat hier iemand kapstermobiel zei, bij mn zus in de kapsalon hebben er 3 een tigra xD

maar ik zal jullie niet meer lastigvallen met echte auto's succes verder

origineel gepost door Thomas11NL

origineel gepost door corsaracer

haha is er niks beters dan een c20xe dan? dan zou ik dus nog eerder een vr6 blok in mn gti leggen, als je het dan toch doe...

een tigra word pas mooi als je er een hoop aan doe, bij een golf is verlagen en leuke velgen eronder genoeg. (mijn mening)

aangezien ik een student van 18 ben is dan de keuze ook niet erg lastig.

oh, trouwens grappig dat hier iemand kapstermobiel zei, bij mn zus in de kapsalon hebben er 3 een tigra xD

maar ik zal jullie niet meer lastigvallen met echte auto's succes verder

due vr6 rij je ook schijt..blokken zijn echt niet snel....

en een golf is stukken zwaarder dan een tigra of corsa...(en zujipt zeker weten meer:vertag )

maar maakt niet uit hoor...gewoon kopen wat jij wil:thumbup

Ik vond mijn booskijkers wel dik:wub Veel succes met je tigra,ik zou toch voor de 1.6 gaan denk ek dan,zelf had ik een 1.4 en daarna een 2.0 16v

De ecotec motors zijn wel nog zuinig.

9530_100394693313778_100000297431344_7732_8080086_n.jpg

25337_106978359322078_100000297431344_169278_3496766_n.jpg

25337_106978362655411_100000297431344_169279_8296618_n.jpg

Wees maar zeker dat ik veel VW rijders het nakijken gaf:jerry:D:fy1 en dat van die petjes,als je over een paar jaar ff rond ging kijken was het meer een typische turk of marokaan auto.. vooral de golf III en IV

Kijk naar al de golfjes? Wat is eraan veranderd? (niets in mijn ogen enkel alles wat ronder en minder hoekig gemaakt)

[/quote]

[/quote]

Dus je vind dit niet mooi!?

Ik ga een tigra zeker niet de lucht in prijzen,maar een golf blijft maar een golf en een tigra blijft altijd een auto waar je toch altijd nog is aan terug denkt.

Mooie strakke lijnen en ook makkelijker om iets mooi van te maken. Je moet ook niet alles in 1keer willen,maar uiteindelijk zal de tigra veel mooier worden dan die Golf:puke

Hopelijk kom je is naast een Tigra C20XE aan het stoplicht staan met je Golf GTI:D Je zal meteen denken dat je GTI motor wat vermogen ontbreekt:D

origineel gepost door pascalo

[/quote]

Dus je vind dit niet mooi!?

[/quote]

:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub

een standaard tigra met overdreven velgen (die je vaak onder een golf 1 ziet)?

Mwah, hier geniet ik niet van nee. zoiezo de kleur is al spuuglelijk.

de tigra van Speedy007 vind ik dan wel weer heel vet (de neus tenminste, de rest niet, sorry)

ook @Speedy007

Op je mening zal ik niet reageren, ik vind namelijk dat je van een 3 gti makkelijker iets mooiers kan maken maar zoals ik al zei: over meningen valt niet te twisten (zeggen ze toch altijd?).

over je andere standpunt:

Dan denk ik dat ik zonder een motorwissel evenveel pk's heb

c20xe heeft er namelijk ook 150

golf gti 16v ook, met de standaard motor ;)

dat scheelt me zo 500 a 1000 euro (om de motor te swappen) waarvan diezelfde 2.0L 16v motor (in de golf) leuk voor kan worden getuned waardoor die tigra weer spijt van zijn motorswap zal krijgen bij een stoplicht :)

Ook kan je natuurlijk wel eindeloos blijven tunen en zal je in nederland gewoon nooit de snelste zijn met je tigra.

Terug
Naar boven