• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe Tigra rijder

Porche wielen onder een opel?......neejj porche hoort toch echt bij de vw groep....

Staat wel wijs....maar kan toch niet hoor :P

Golfje gti is ook altijd wel leuk, tot dat er van die afschuwelijke bumpers en alles wordt op gezet....

Laat m lekker origieel qua bumpers...laag en dikke wielen...dat is al een heel ander gezicht.

dat vind ik dus ook, bij een tigra mogen/moeten die bumpers allemaal wel.

maar zoals ik al heb uitgelegd ben ik een studentje en kost dat me te veel.

bedankt dat eindelijk iemand het snapt

Als je een snelle golf GTI wilt moet je trouwens voor een Golf 2 gaan;-):angel

Je moet je zeker niet blind staren op de PK's of koppel. De gewichtsverhouding kan heel veel doen.

De tigra was nog niet af ook al was er al heel wat aan gebeurt.

Men achterkant ging heel vet worden,maar jammer genoeg heb ik de tigra verplicht opkant moeten zetten:argue(keuring)

Ik kan je er wel een voorbeeld van geven van een maat (Tomme)

Foto-LGE7RJ7T.jpg

Ook 1tje die ik zeker niet vergeet:wors

Foto-73QRMEER.jpg

(Benny)

Men standpunt blijft gewoon,van een Tigra kan je een dikke auto maken als je gewoon(neutraal) wilt blijven rijd je met een Golf

Van een golf kan je ook een dikke auto maken, of wil je zeggen van niet?

van een fiat punto kan je zelfs een dikke auto maken.

Ik vind bijvoorbeeld de achterkant van die rooie helemaal niks, terwijl je het misschien heel mooi vind.

Je kan je wel bij je standpunt houden maar daar heb je niks aan.

Mijn mening is dat ik met minder geld een golf kan maken die naar mijn mening dik is dan dat een tigra gaat kosten voordat hij dik is, daar zal jij niks aan veranderen met 100 standpunten

Vind golfjes ook wel leuk vooral de 2.

Ben nu wel benieuwd hoe de nieuwe aanwinst er uit ziet :kewlpics

origineel gepost door Thomas11NL

Ik kom niks vertellen, ik kom alleen reageren op anderen omdat ik het laf vind om niet meer te reageren.

Koop jij maar lekker een glof gti en bel dan de verzekering maar eens op. Ja sorry meneer uw auto heeft meer dan 100pk u kunt hem niet verzekeren u behoort tot de risico groep. Of pappie is zo lief om hem op zijn naam te zetten.

Zie 1st dat je de golf in elkaar kunt houden als beginnende chauffeur voor je er veel geld gaat instoppen idd:vertag en tja de verzekering bij mij was 66kw als beginnende chauffeur al een vraagteken dus hoe het met jou 110kw dan gaat lukken?:hmmz

Idd bij men standpunt blijf ik wel want kheb veel maatjes die ook een golf hebben en er heeft me nog niemand overtuigd.

Ik heb zelf al is met een golf IV op airride gereden en het zegt me echt weinig;) Je kan hem echt veel verbouwen,maar ik vind dat je heel moeilijk verschillen gaat zien met een standaard golf. Vooral bij de III en de IV. Golf II kan je dan wel meer iets van maken.

Haha, niet pappie maar mammie is zo lief om hem op haar naam te zetten + verzekeren dus de verzekering kost me maar een 15 per maand (20 schadevrije jaren: €10 verzekering en €5 dat je premie niet omhoog gaat bij een ongeluk)

Dit komt dus wel mooi uit.

Ik ben nu bezig met mn lessen, spoedcursus van 4 weken, dan komt hij er gelijk :)

Ik hoop dat je moeder er veel in gaat rijden aangezien zij hoofdbestuurder is.

+ dat als je geen dure auto kan betalen moet je er ook niet in rijden is mijn mening. Mijn auto was in het begin ook duur maar betaal nu weer een tientje per maand minder schadevrij jaartje)

origineel gepost door Stender

+ dat als je geen dure auto kan betalen moet je er ook niet in rijden is mijn mening. Mijn auto was in het begin ook duur maar betaal nu weer een tientje per maand minder schadevrij jaartje)

Of niet onnodig veel gaan betalen als student zijnde?

als ik word aangehouden leen ik hem natuurlijk maar even van mn moeder, dat is niet verboden. mn zus heeft al 3 jaar een auto op mn moeders naam en is al een aantal keer aangehouden, nooit problemen gehad :)

De problemen beginnen pas als je een zwaar ongeluk maakt met gewonden/doden. Dan zal de verzekering wel is bij de buren aankloppen en vragen wie er altijd met die GTI rondrijd;)

origineel gepost door Thomas11NL

origineel gepost door Stender

Of niet onnodig veel gaan betalen als student zijnde?

als ik word aangehouden leen ik hem natuurlijk maar even van mn moeder, dat is niet verboden. mn zus heeft al 3 jaar een auto op mn moeders naam en is al een aantal keer aangehouden, nooit problemen gehad :)

Als je die paar tientjes verzekering niet kan betalen dan kan het nog wel eens vervelend worden als je nieuwe banden of 'n demper moet kopen :hmmz maargoed je moet het zelf weten, op een gegeven moment moet je het zelf betalen en dan heb je niks geen korting

Terug
Naar boven