• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe tigra

[rquote=1913216&tid=146294&author=Poya0174]Weer een trotse tigra bezitter erbij :wors

Heb hem gekocht voor 2200 eu. (ingeruild met mijn auto)

Prijs was inc apk en rijklaar maak kosten, zelf even naar de auto gekeken, en kon geen roest vinden. Wel was de distributie riem aan vervanging toe, en tegen een meerprijs van 200 eu zou hij het maken.

De originele radio met cassettebandspeler(!) zit er in, fabrieksuitlaat en de originele opel velgen zitten er op. Hij is dus niet afgetrapt.

Gaat er straks wel een nieuwe radio in zetten, dus iemand intresse in een cassettebandspeler? ;) [/rquote]

Heb nog een mooie ALPINE IVA-D106R te koop!

[rquote=1913216&tid=146294&author=Poya0174]Weer een trotse tigra bezitter erbij :wors

Heb hem gekocht voor 2200 eu. (ingeruild met mijn auto)

Prijs was inc apk en rijklaar maak kosten, zelf even naar de auto gekeken, en kon geen roest vinden. Wel was de distributie riem aan vervanging toe, en tegen een meerprijs van 200 eu zou hij het maken.

De originele radio met cassettebandspeler(!) zit er in, fabrieksuitlaat en de originele opel velgen zitten er op. Hij is dus niet afgetrapt.

Gaat er straks wel een nieuwe radio in zetten, dus iemand intresse in een cassettebandspeler? ;) [/rquote]

Heb nog een mooie ALPINE IVA-D106R te koop!

[rquote=1913253&tid=146294&author=Poya0174]Tis een Opel Tigra X1.6XE 16V OPTIC (wat houden ''Optic'' en X XE in?)

foto:

(staat nog bij de garage ivm apk en distributie riem, zijn de foto's van hun site)

Tis allemaal standaard

Maar ik heb een nieuw ''kindje'' erbij :D [/rquote]

Optic = uitvoering van de tigra

X16XE = motorcode (X16XE = 1.6 16v ecotec blok dus)

[rquote=1913253&tid=146294&author=Poya0174]Tis een Opel Tigra X1.6XE 16V OPTIC (wat houden ''Optic'' en X XE in?)

foto:

(staat nog bij de garage ivm apk en distributie riem, zijn de foto's van hun site)

Tis allemaal standaard

Maar ik heb een nieuw ''kindje'' erbij :D [/rquote]

Optic = uitvoering van de tigra

X16XE = motorcode (X16XE = 1.6 16v ecotec blok dus)

Dankjullie wel, ik hoop dak er lang plezier van heb.

[rquote=1913724&tid=146294&author=Niekos]

Heb nog een mooie ALPINE IVA-D106R te koop! [/rquote]

Aha, en hoeveel gaat dat kosten?

Verder zit ik te denken om er opel tigra twintop velgies onder te gooien (afgekeken van Dominic :P:) , staat harstikke mooiop zn foto) Heeft dit nog verschil voor zijn rijgedrag? Een maat van me heeft bbs velgies onder zn golf gegooid en hij klaagt de hele tijd dat dat bagger rijdt.

en nieuwe voorlichten dr op te zetten, maar das allemaal toekomst werk. Kheb mooie devil eyes gezien:

of zijn deze angel eyes mooier?:

Wat is jullie mening?

Dankjullie wel, ik hoop dak er lang plezier van heb.

Verder zit ik te denken om er opel tigra twintop velgies onder te gooien (afgekeken van Dominic :P:) , staat harstikke mooiop zn foto) Heeft dit nog verschil voor zijn rijgedrag? Een maat van me heeft bbs velgies onder zn golf gegooid en hij klaagt de hele tijd dat dat bagger rijdt.

en nieuwe voorlichten dr op te zetten, maar das allemaal toekomst werk. Kheb mooie devil eyes gezien:

Wat is jullie mening?

Hoe kan een setje velgen nou bagger "rijden" .. ?

Zou best eens kunnen liggen aan de wegligging van de auto (verlaging etc.), inch'es en de banden / maat.. !

El Cheapo bandjes of Pirelli P-Zero Nero, dat scheelt toch al een hoop!

[rquote=1913910&tid=146294&author=Poya0174]Dankjullie wel, ik hoop dak er lang plezier van heb.

Wat is jullie mening?[/rquote]

Hoe kan een setje velgen nou bagger "rijden" .. ?

Zou best eens kunnen liggen aan de wegligging van de auto (verlaging etc.), inch'es en de banden / maat.. !

El Cheapo bandjes of Pirelli P-Zero Nero, dat scheelt toch al een hoop!

[rquote=1913910&tid=146294&author=Poya0174]Dankjullie wel, ik hoop dak er lang plezier van heb.

400 euro of een goed bod!

400 euro of een goed bod!

Kzal eens kijken naar de auto van me maat, t zou best kunnen zijn dathij er een verkeerde maat banden onder heeft zitten denk ik. Ik vond ze iig opvallend breed.

[rquote=1914502&tid=146294&author=Niekos]

400 euro of een goed bod! [/rquote]

Oei, dat geld hebbik niet, of ik moet aan me spaarcentjes zitten, maar daar hebbik geen zin in

Ben gebeld door de garage en dinsdag issie klaar.

Ze moesten er een nieuwe distributieriem en een nieuwe waterpomp ingooien, en het knoppie van de elektrische spiegels waren kapot.

Kzal eens kijken naar de auto van me maat, t zou best kunnen zijn dathij er een verkeerde maat banden onder heeft zitten denk ik. Ik vond ze iig opvallend breed.

[rquote=1914502&tid=146294&author=Niekos]

400 euro of een goed bod! [/rquote]

Oei, dat geld hebbik niet, of ik moet aan me spaarcentjes zitten, maar daar hebbik geen zin in

Ben gebeld door de garage en dinsdag issie klaar.

Ze moesten er een nieuwe distributieriem en een nieuwe waterpomp ingooien, en het knoppie van de elektrische spiegels waren kapot.

Terug
Naar boven