• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe unieke Vleugeldeuren Lambo doors Opel Tigra

utregone

Post weinig
gespot op marktplaatst:

Nieuwe unieke Vleugeldeuren Lambo doors Opel Tigra

Deze unieke scharnieren zorgen ervoor dat u uw auto kunt openen zoals een echte lamborghini.

Bij het openen gaan de deuren eerst 30 graden open waarna ze vervolgens 80 tot 90 graden omhoog gaan

De gasveren zijn extra sterk en de scharnieren zijn gemaakt van 10mm dik staal, dit zorgt dus voor genoeg stevigheid.

Dit setje is speciaal voor de Opel Tigra

Wij leveren dit setje met TUV keuring!

U krijgt:

2 scharnieren

2 extra sterke gasdrukveren

Toebehoren

Montage handleiding

Het setje wordt geleverd met 2 jaar garantie op zowel de scharnieren als de gasdrukveren.

Voor vragen kunt u ons mailen of kunt u ons bereiken door te bellen naar Cargoods nummer 0499-577288.

Bereikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 8.30 en 18.00 uur.

Bestellen kan op de volgende manieren:

- Telefonisch contact opnemen met Cargoods

- Sturen van een e-mail

- Bestellen via de website

Verzendmogelijkheden:

- Verzending na ontvangst van betaling, kosten vanaf 7,95 euro

- Verzending onder rembours, kosten vanaf 15 euro

lijkt me wel erg goedkoop? Wat vinden jullie er van?

ik wil je aanraden voor quallie te gaan, aantal goedkopere types zijn vaak wat "gammel".

leek mij inderdaad ook wel erg goedkoop voor deze scharnieren.

Is zo iets trouwens makkelijk zelf te monteren of zitten er veel haken en ogen aan?

Monteren is niet 1-2-3 gedaan..

Ik heb begrepen dat je die scharnieren aan je auto moet lassen enzo.

En daarna de deur ook nog stellen enzo.

Het is iig iets waar ik zelf niet aan begin :jerry

Kijk als je nu daarna je originele deuren er zo in zou kunnen zetten, dan scheelt het nog..

MAAR dat gaat dan helaas niet meer zomaar.. ;) Kun je weer lassen.

Dus als je zoiets wilt, laat het dan door een bedrijf doen en koop meteen een fatsoenlijke set.

Maar dat zal wel veel geld gaan kosten...

een set lsd doors zit je gauw aan een +- 1200 euro .. daarbij moet je de oude schanieren er af slijpen .. en nieuwe pas maken .. je voorschermen pas maken aan de deuren .. een zooitje kabels verlengen ..

Kennis van me heeft ze voor 850 euro..

autodeuren.gif

origineel gepost door Counterstrike

vind ik niet mooi zover naar buiten... maar ieder zn ding, tis in ieder geval niet zo duur als LSD.

Ja inderdaad, het is mooier als ze gelijk naar boven gaan ipv eerst een stukje naar buiten en dan omhoog.

origineel gepost door Gsifreak

heb je wel kwaliteit van lik em het .......

hoe weet je dat dan ?

vraag me verder niet naar merken, maar hier in groningen heb je een clubje die zaterdag altijd bij elkaar komt, Daar zijn een aantal jongens die ook voor een duppie op de eerste rang wouden zitten maar die uit eindelijk terug zijn gegaan naar orginele scharnieren. Nogmaals, ik weet echt geen merken.

Maar heb meerdere types gezien en vaak zit er speling op de scharneren en/of lijkt het of de deuren verkeerd zijn afgesteld (dat je de deur een handje mee moet helpen om hem dicht te drukken)

king:

*edit: Wat velen vergeten is dat een deur opzich een zwaar onderdeel is en daar zijn toch niet al dit soort lambo door scharnieren op gebouwd. Het werkt wel, maar slijtage is wel wat hoger :)

nou lijkt me voor 850 dat je best wel kwaliteit mag verwachten...

maar die setjes voor 400-500 euro ben ik met je eens dat kan toch niet wat zijn...:thumbdown

maar die setjes voor 400-500 euro ben ik met je eens dat kan toch niet wat zijn...:thumbdown

850 is idd hoop geld, lijkt me dat het dan wel goed zou moeten zijn king:

Ik snap alleen de prijzen van zulke dingen nooit omdat er zo bizar veel verschil tussen zit.

:angel reden dat ik er niet aan begin :angel

origineel gepost door opelvssn

origineel gepost door Gsifreak

heb je wel kwaliteit van lik em het .......

Dat is jou mening,..:thumbup

het is een kennis van me die ze inbouwt, en hij heeft ze al heel lang op zijn eigen kadett zitten, en ze werken gewoon perfect.

Terug
Naar boven