hallo allemaal.
na lang te hebben gezocht naar een goede naar mijn zin zijnde v6 caravan, ben ik helaas niet geslaagd.
omdat de oude auto van de vrouw echt op was heb ik toch maar een andere vectra gekocht.
het betreft een b2 caravan 1.6 sport edition.
foto's heb ik nog niet maar die komen wel.
ik zit nu binnen wegens rugpijn, dus komt wel een keer als ik mij beter voel.
het is een zwarte en de lak is in mindere staat, deze ga ik dus eerst kleien en waxen voor de foto's gemaakt worden
ik heb nu al wel twee vragen:
- hij heeft xenon koplampen, met errruuuuug veel chroom in de koplamp, springt er zeg maar af met een zwarte auto, heeft iemand die wel eens open gemaakt en(deels) zwart gespoten? zo ja, wat was jullie bevinding?
- het Tid display mist wat letters, nu weet ik dat bij bmw dit te repareren was, is dat ook zo bij dit display?
alvast bedankt voor de reacties!
ps, ik zoek nog een spoiler voor achterop, als je er een hebt svp u2u!
na lang te hebben gezocht naar een goede naar mijn zin zijnde v6 caravan, ben ik helaas niet geslaagd.
omdat de oude auto van de vrouw echt op was heb ik toch maar een andere vectra gekocht.
het betreft een b2 caravan 1.6 sport edition.
foto's heb ik nog niet maar die komen wel.
ik zit nu binnen wegens rugpijn, dus komt wel een keer als ik mij beter voel.
het is een zwarte en de lak is in mindere staat, deze ga ik dus eerst kleien en waxen voor de foto's gemaakt worden
ik heb nu al wel twee vragen:
- hij heeft xenon koplampen, met errruuuuug veel chroom in de koplamp, springt er zeg maar af met een zwarte auto, heeft iemand die wel eens open gemaakt en(deels) zwart gespoten? zo ja, wat was jullie bevinding?
- het Tid display mist wat letters, nu weet ik dat bij bmw dit te repareren was, is dat ook zo bij dit display?
alvast bedankt voor de reacties!
ps, ik zoek nog een spoiler voor achterop, als je er een hebt svp u2u!