• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe Velgen op de Vec!

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door Silverspeed

mooie velgen :thumbup

Thank you!

is er een onderlinge competitie gaande tussen de vec C mensen met wie de meeste chroom op zijn auto heeft? :P

origineel gepost door speaker

netjes !

er zit 215/45 op !!

Hallo,

Mooie Velgen staat hem goed :thumbup, maar inderdaad wel een beetje hoog :hmmz

Een nieuwe set Bridgstone Turanza ER300 Ecopia, in de maat 225/55R17 zou hem beter staan :D :) ;) ;)

Groetjes, Joche

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door gts power

nu nog donkere koplampen en klaar:thumbup

Nee! Dat heb ik al gedaan, geen gezicht, geloof me..:puke

Helaas heeft Speaker de foto ge-re-moved.:o

we hebben het er al vaker over gehad idd.

maarja je weet hoe het moet;)

origineel gepost door Opel4all

netjes !

er zit 215/45 op !!

Hallo,

Mooie Velgen staat hem goed :thumbup, maar inderdaad wel een beetje hoog :hmmz

Een nieuwe set Bridgstone Turanza ER300 Ecopia, in de maat 225/55R17 zou hem beter staan :D :) ;) ;)

Groetjes, Joche

Heb jij die toevallig liggen Joche...?:hmmz

Ooow ja, ik heb ze al gezien... jammer, zitten nagenoeg nieuwe Michelins op nu... wel mooi prijsje..

[/quote]

Heb jij die toevallig liggen Joche...?:hmmz

Ooow ja, ik heb ze al gezien... jammer, zitten nagenoeg nieuwe Michelins op nu... wel mooi prijsje.. [/quote]

@Edvries,

Inruil is mischien ook nog een optie :hmmz ;)

Groetjes, Joche

Altijd een ouwe handelaar he Joche !!?!:P

Tussen die van jou en de banden die ie er nu onder heeft zit MAAR 8,6% verschil !!! :o

Tussen die van jou en de banden die ie er nu onder heeft zit MAAR 8,6% verschil !!! :o

@peter,

Ja dat zit er nog steeds wel een beetje in ;)

Ja die 8,6% is wel een heel groot verschil :o

Als je van de originele maat uit gaat die er normaal op licht, is het nog 7,1%, dat is wel wat minder maar nog te veeel ;)

Dat word hem niet, banden zijn nog steeds te koop :D ;)

Groetjes, Joche

@peter,

Als je van de originele maat uit gaat die er normaal op licht, is het nog 7,1%, dat is wel wat minder maar nog te veeel ;)

Groetjes, Joche

Tip zet die banden eens onder renault op mp.

Deze maat ligt ook op de espace. ;)

@peter,

Groetjes, Joche

5%

Origineel horen er 215/50R17 op te zitten.

Dat is ook waarom dat grote gat zichtbaar is. De bandjes zijn bijna 1cm lager dan origineel

origineel gepost door mike hammer

ik dacht dat er 225/45/17 onder hoort bij een vectra C althans dat lag er bij mij onder toen ik hem nieuw kocht.Zo staat het ook in de boekjes.

De eerste types staan standaard op 215/50-17.

Later is het veranderd in 225/45-17.

Hey staan er wel mooi onder, maar wat had je eerst dan? Maar beetje zelfde verhaal als bij mij, die wielkasten zijn erg groot dus valt t erg klein uit! Of je meot er grote band op leggen! Bij mij was met die zwarte die band hoger dat stond gelijk beter en smallere spaken, lijkt gelijk stuk hoger! Tsja..... verlagen wordt ie weer stug enzo ik doe het ook niet hoor! Ja 19 0f 20'' zou vet staan ze zeiden het bij mij ook, maar ja..... ja kan wel bezig blijven dan he? Wist trouwens niet eens dat je een station had!!!

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

Hey staan er wel mooi onder, maar wat had je eerst dan? Maar beetje zelfde verhaal als bij mij, die wielkasten zijn erg groot dus valt t erg klein uit! Of je meot er grote band op leggen! Bij mij was met die zwarte die band hoger dat stond gelijk beter en smallere spaken, lijkt gelijk stuk hoger! Tsja..... verlagen wordt ie weer stug enzo ik doe het ook niet hoor! Ja 19 0f 20'' zou vet staan ze zeiden het bij mij ook, maar ja..... ja kan wel bezig blijven dan he? Wist trouwens niet eens dat je een station had!!!

Ik had eerst deze, 16 inch. (staan nu te koop in het verkoop gedeelte)

vec2-3.jpg

DSC07004.jpg

Oke dit staat wel vetter ja, maar je had makkelijk toch wel gelijk 18 of 19'' kunnen nemen?? Staan vooral onder een station vet! Maar was je voorzijraam hier op deze foto ook getint??

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

Oke dit staat wel vetter ja, maar je had makkelijk toch wel gelijk 18 of 19'' kunnen nemen?? Staan vooral onder een station vet! Maar was je voorzijraam hier op deze foto ook getint??

Alleen de achterramen zijn getint, zal wel door de lichtinval komen.

Ik had onder mijn vorige Vectra B dikke 18 Inchers, maar de vrouw des huizes hier had deze in not time weer naar 16 inch gereden... Nieuwe banden op die 18 ich zijn gewoon 600 a 700 euro. Ik vond het het niet meer waard. Daarbij komt dat ik het rijcomfort wil behouden nen mijn ervaring is dat dat met 18 inch behoorlijk achteruit loopt. Dus vandaar maar 17 inch genomen.

mijn B met 18 inch;

SjoerdBeam015.jpg

SjoerdBeam018.jpg

Terug
Naar boven