• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwe vloerbedekking Manta A

peerke1987

Post vaak
Heren/Dames,

Wie kan mij helpen aan nieuwe vloerbedekking voor een manta A? En binnen schermen/bekleding voor bij de bank onder de raampjes?

Ik hoor het graag!

heb nog een nette set bordeauxrood liggen dat kun je verven met textiel verf zwart

en ook nog wel nette zijkanten

groete:wors:wors

ik heb vorig jaar november via iemand van MP

nieuwe vloerbeddekking gekocht dit zijn wel losse delen die elkaar overlappen onder de stoellen en de midden console

hij had ook nieuwe hemeltjes en

en de deur panelen doet hij opnieuw bekleden

peerke bekijk u2u voor zijn E-mail

origineel gepost door Kermitkiller

heb nog een nette set bordeauxrood liggen dat kun je verven met textiel verf zwart

Als de kippen dr bij he.

Handel

Maar al reacties van marktplaats gehad.

Ben wel benieuwd,of er mensen zijn die de manta echt op waarde weten te schatten

@ kermit killer, bedankt voor je aanbod, maar dat zou ik zonde vinden om die zwart te moeten maken. Zullen vast wel wat mensen zijn die em origineel rood zoeken!

Kermit, heb je fotos van de zijkanten? Heb wellicht interesse als ze in goede staat zijn.

@Bavel, Bedankt, ik ga die man eens mailen! Hoe vond jij de kwaliteit ens? en net zo belangrijk de pas maat?

Hoor het graag, anders ga ik het gewoon nieuw halen.

ik ben zeer tevreden met mijn vloerbedekking

is makenlijk schoon tehouden

en de pasvorm is perfect:thumbup

GroteFoto-XKB6VNCK.jpg

origineel gepost door lepo

Als de kippen dr bij he.

Handel

Maar al reacties van marktplaats gehad.

Ben wel benieuwd,of er mensen zijn die de manta echt op waarde weten te schatten

handel is handel he

maar op de manta gte word ik plat gemaild mensen kunnen tegenwoordig nie meer lezen nie:P:P:P

ondanks dat er bij staat alleen bellen wel heb ik al twee telefoontjes uit duitsland gehad maar hij gaat nie naar het buitenland nie:thumbdown

en drie vanuit nederland van wat de uiterste prijs was die heb ik gelijk afgebekt :swear

ik hoef maar 1 serieuze en anders blijft ie gerust staan :wors:wors:wors

origineel gepost door peerke1987

@ kermit killer, bedankt voor je aanbod, maar dat zou ik zonde vinden om die zwart te moeten maken. Zullen vast wel wat mensen zijn die em origineel rood zoeken!

Kermit, heb je fotos van de zijkanten? Heb wellicht interesse als ze in goede staat zijn.

@Bavel, Bedankt, ik ga die man eens mailen! Hoe vond jij de kwaliteit ens? en net zo belangrijk de pas maat?

Hoor het graag, anders ga ik het gewoon nieuw halen.

hoef geen foto,s te maken heb er wel een stuk of dertig liggen dus zul je er vast twee goede uit kunnen vissen dacht ik zo

en wat die nieuwe tapijt sets aangaat je krijgt allerlei delen die je overelkaar lapt de een is tevreden mee maar de ander wil het weer twee delig orig

trouwens heb ook nog meer rode dus zo zonde is dat ook weer niet

en blauw heb ik ook nog :P:P

je kan ook een goeie stoffeerder zoeken.heb ik ook laten doen,is niet orgineel maar dat is die van jou ook niet.

je kan ook op de onderdelen beurs kijken daar stond vorig jaar een man die het meeste na maakte. of hij er dit jaar weer is dat weet ik niet, hij stond laats ook op mp.

veel succes met de speur tocht:thumbup

origineel gepost door Bavel

ik heb vorig jaar november via iemand van MP

nieuwe vloerbeddekking gekocht dit zijn wel losse delen die elkaar overlappen onder de stoellen en de midden console

hij had ook nieuwe hemeltjes en

en de deur panelen doet hij opnieuw bekleden

peerke bekijk u2u voor zijn E-mail

wij hebben ook zo een nieuwe in onze liggen

allemaal losse delen

Heb even contact met hem gehad, wie de prijs wil weten moet mij maar eventjes een u2u sturen.(weet niet of de verkoper het op prijs stelt als ik het hier post).

Maar het is in iedergeval de man die ook op marktplaats heeft gestaan want deze matte set zocht ik ook, dus lady's and Gentlemen.. We got him!

@Popke, is er een mogelijkheid denk je om die panelen op te sturen?:wub

origineel gepost door peerke1987

Heb even contact met hem gehad, wie de prijs wil weten moet mij maar eventjes een u2u sturen.(weet niet of de verkoper het op prijs stelt als ik het hier post).

Maar het is in iedergeval de man die ook op marktplaats heeft gestaan want deze matte set zocht ik ook, dus lady's and Gentlemen.. We got him!

@Popke, is er een mogelijkheid denk je om die panelen op te sturen?:wub

het is wel mogelijk moet je mij maar effe emailtje doen

groete :wors:wors

Eventueel leg je ook de bekende manta club vloermatten in.

Maakt het helemaal af, gelijk ff bestellen dus.

:thumbup

Als we het toch over matten hebben, liggen er origineel in een B1 matten zoals hierboven of alleen de vloerbedekking?

origineel gepost door Stender

Als we het toch over matten hebben, liggen er origineel in een B1 matten zoals hierboven of alleen de vloerbedekking?

ORIGINEEL LIGGEN ER KOKOSMATTEN IN :puke

WAT ZE VROEGER WEL NIET VOOR SMAAK HADDEN :o

oeps me capslock vergeten :jerry:jerry:jerry

origineel gepost door Stender

ORIGINEEL LIGGEN ER KOKOSMATTEN IN :puke

WAT ZE VROEGER WEL NIET VOOR SMAAK HADDEN :o

Hahaha ja dat is wel ZO lelijk en echt een rommeltje word het ervan met die loslatende vezels allemaal:hmmz

haha:jerry

Wel makkelijk schoon te houden :angel

BTW in mijn b1 (sommige zeggen b2 ivm plastic smalle bumpers) zat origineel geen kokosmatten in.

Die is van bj 1981 de matten liggen er nog in king:

Terug
Naar boven