• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwere autoradio voor op een opel Vectra B

• Topic starter Topic starter R2K
  • Startdatum Startdatum

R2K

Lid
Hallo,

Op dit moment heb ik een standaard radio in mijn Opel Vectra B v6 2.5 uit 2000.

Ik wil eigenlijk een nieuwe autoradio erin zetten.

Hierin wil ik in ieder geval een bleutooth, usb en mp3 hebben.

Ik vind het eigenlijk te zonde om een radio in de Media Markt te kopen, want dan ben ik mijn display gegevens kwijt en werkt mijn stuurbediening niet meer etc...

Weet iemand of je een standaard radio uit een nieuwer model(met genoemde functies) ook mijn auto past? Weet iemand er misschien een te koop ?

Helaas gaat dat niet..

Je zal een Aftermarket radio moeten plaatsen, let op, er zijn er zat, welke je op je scherm en Stuurbediening kan aansluiten met een adapter

ik heb er een chinese in gedaan, stuurwielbediening werkt hiermee perfect. wel ff stuurwiel verlichting aan je gewone verlichting hangen en de stuurwielbediening aan de radio solderen. MID laat nu gewoon time/date zien. stuurwielbediening moet je hem ff inleren maar werkt daarna best behoorlijk.

Oke thanx voor de reacties :thumb

Ik ga wel even rondkijken voor een aftermarket radio.

Zelf klooien aan al die kabels is denk ik niet aan mij besteed...heb daar weinig verstand van :???:

Thanx Louwe...hier kan ik wel wat mee

Ik ga naar de betere auto(audio)zaak. Mediamarkt heeft inderdaad meer standaard radio's.

Terug
Naar boven