• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nieuwste aanwinst: Admiral A

@mallemalle wrote:zwart ook uber, maar alleen als je wagen strak is en dat is de jouwe helaas niet

verkijk je dus niet op fotos

dit is de mijne btw, met v8 gelukkig :)

dor de vorige eigenaar rood gespoten, maar hij wordt tzt antreciet of originele grijs

zijkant.jpg

rimms.jpg

Antraciet is wel heul erg vet op zo'n ding ja! Die van jou ziet er overigens stukken beter uit :thumb

@MonzaRon wrote:@KoekieTurbo wrote:@MonzaRon wrote: hier nog een leuke afbeelding van een admiral, denk de jouwe :kewlpics

Admiraal%20voorkant.jpg

Hee vét! Hoe kom je aan die bovenste foto? Dat is hem idd!

Zo te zien is de motorkap daar ook al niet zo braaf meer.. :jerry

Die eigenaar was al op zoek naar plaatwerk van deze admiral :thumb

hier dan de [verouderde] advertentie>>> http://www.nuheino.nl/vraagenaanbod/advertentie/950/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hmm, ik neem bij deze de advertentie over. Als iemand 2 voordeurtjes heeft? king:

@MonzaRon wrote:kiek an, je raakt al beter gemotiveerd, miss gaat het alsnog een projectje worden :thumb

Je hebt gelijk, ik dwaal af.. :jerry

@MonzaRon wrote:kiek an, je raakt al beter gemotiveerd, miss gaat het alsnog een projectje worden :thumb

Je hebt gelijk, ik dwaal af.. :jerry

Ik heb misshcien, moet ff kijken naar de staat en of ik ze kan missen, nog 2 voordeuren liggen, zal morgen eens kijken naar de staat

de mijnus is niet in hele goeie staat, nog zat werk aan, maar ik ben heel blij dattie knetterhard is :thumb

Ik heb misshcien, moet ff kijken naar de staat en of ik ze kan missen, nog 2 voordeuren liggen, zal morgen eens kijken naar de staat

de mijnus is niet in hele goeie staat, nog zat werk aan, maar ik ben heel blij dattie knetterhard is :thumb

Dat zou helemaal super zijn! Alleen deurbekleding aan de bestuurders kant zou ik al erg op prijs stellen :-D E

En een asbak. Zo'n gat in mn dash is het ook net niet..

Van de week maar even een paar stukjes in lassen, want ik krijg natte voeten.

*Shit, het word echt nog een project..

Dat zou helemaal super zijn! Alleen deurbekleding aan de bestuurders kant zou ik al erg op prijs stellen :-D E

En een asbak. Zo'n gat in mn dash is het ook net niet..

Van de week maar even een paar stukjes in lassen, want ik krijg natte voeten.

*Shit, het word echt nog een project..

Terug
Naar boven