• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nitrous Oxide in manta

Sheto

Post weleens wat
Zijn er mensen die rond rijden met NOS (Lachgas) in de manta?

wat zijn de ervaringen daarvan?

het gaat mij om of er mensen die rondrijden met nos(of ooit hebben gereden). ik weet niet wat voor motor die mensen hebben

maar de mijne is een 2.0 E CIH.

beter motor zelf aanpakken dan is de pk winst blijvend ... want die brol zal ook niet te gezond zijn voor je blok op lange tijd denkik

vroeger was hier "stimpy" actief als user, die heeft het volgens op zijn manta (gehad?)

op een 3.0 12v geloof ik

Maar dit is msn-titel kennis, heb hem er nooit over gesproken/in het echt de motor gezien.

origineel gepost door Sheto

alles standaard

Dan gaat dat een paar runs goed en dan ligt je koppakking eruit waarschijnlijk. Go, and have fun.

Beter serieus geld in je blok steken en er PK's uit halen...

Jah stimp heeft het nooit echt werkend gekregen

er zijn ook bijna geen vulstations meer

par jaar terug kon je in rotterdam overal laten vullen. nu bestaan de zaken niet hast niet meer

Terug
Naar boven