• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NJ-34-TV manta b

mantadevil

Woont hier bijna
wie kent of weet waar de NJ-34-TV is

dit was de manta van mijn moeder en was origineel een goedkleurige 18S

volgens de rdw site heeft de huidige eigenaar hem al sinds 2004 op naam ,maar is niet meer apk gekeurd

plaatje bij het praatje

mantamama.jpg

mantamama1.jpg

volgens rdw site heeft de eigenaar hem al sinds 2004 en is sinds 2005 niet meer gekeurd

heb hem ooit nog eens op marktplaats te koop zien staan zonder blok ,was toen wel snel blok inc webers bij.

zal wel ergens in een schuur staan te wachten op betere tijden

volgens rdw site heeft de eigenaar hem al sinds 2004 en is sinds 2005 niet meer gekeurd

heb hem ooit nog eens op marktplaats te koop zien staan zonder blok ,was toen wel snel blok inc webers bij.

zal wel ergens in een schuur staan te wachten op betere tijden

Jammer hè dat je dat niet zo kan achterhalen.. de ouwe camper van mn opa is ook al jaren niet gekeurd maar staat nog wel op naam. Succes!

Jammer hè dat je dat niet zo kan achterhalen.. de ouwe camper van mn opa is ook al jaren niet gekeurd maar staat nog wel op naam. Succes!

ja had het graag geweten ,zeker nu me beide ouders der niet meer zijn .

er is wel een manier maar dan moet je via rdw werken en dat kost ook weer geld .

en dan moet je nog maar afwachten of de huidige eigenaar reageerd

ja had het graag geweten ,zeker nu me beide ouders der niet meer zijn .

er is wel een manier maar dan moet je via rdw werken en dat kost ook weer geld .

en dan moet je nog maar afwachten of de huidige eigenaar reageerd

meende dat het intussen wat duurder geworden was

maar bedoel inderdaad maar dat je mischien niets van de eigenaar hoord.

heb ondertussen ook eens oproep op Marktplaats en speurders gezet ,mischien werkt dat

heb hem eens op marktplaats te koop zien staan dus wie weet leest eigenaar het

meende dat het intussen wat duurder geworden was

maar bedoel inderdaad maar dat je mischien niets van de eigenaar hoord.

heb ondertussen ook eens oproep op Marktplaats en speurders gezet ,mischien werkt dat

heb hem eens op marktplaats te koop zien staan dus wie weet leest eigenaar het

Eindelijk na dik 7 jaar is mijn zoektocht ten einde. Hij is gevonden kreeg ineens PM van een forumlid dat hij hem gekocht had voor onderdelen.

heel apart zoek hem al zo lang en heb hem nooit te koop zien staan ,maar ben blij met de Pm die ik kreeg .

Eindelijk na dik 7 jaar is mijn zoektocht ten einde. Hij is gevonden kreeg ineens PM van een forumlid dat hij hem gekocht had voor onderdelen.

heel apart zoek hem al zo lang en heb hem nooit te koop zien staan ,maar ben blij met de Pm die ik kreeg .

Terug
Naar boven