• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NJ-34-TV manta b

Dat is ook de reden dat ik hem al die jaren gezocht heb ,normaal zou ik niet zoveel moeite doen om een manta te vinden .

Maar eerst even afwachten wat de prijs is

Dat is ook de reden dat ik hem al die jaren gezocht heb ,normaal zou ik niet zoveel moeite doen om een manta te vinden .

Maar eerst even afwachten wat de prijs is

Nee het is even stil aan de kant van de huidige eigenaar ,maar ben ook even erg druk met andere dingen te regelen.

Maar ik weet waar die staat en dat is al heel wat na zoveel jaar ,de rest komt wel goed :thumb

Nee het is even stil aan de kant van de huidige eigenaar ,maar ben ook even erg druk met andere dingen te regelen.

Maar ik weet waar die staat en dat is al heel wat na zoveel jaar ,de rest komt wel goed :thumb

Kleine update

over 2 weken waarschijnlijk ga ik hem terug zien :D ,de eigenaar gaat eerst op vakantie en daarna mailt hij mij voor een afspraak .

Kan niet wachten tot ik er bij sta , en hem kopen kan en zeggen na 7 jaar zoeken is hij van MIJ :thumb

Kleine update

over 2 weken waarschijnlijk ga ik hem terug zien :D ,de eigenaar gaat eerst op vakantie en daarna mailt hij mij voor een afspraak .

Kan niet wachten tot ik er bij sta , en hem kopen kan en zeggen na 7 jaar zoeken is hij van MIJ :thumb

Nou vanavond was het zover :D ben bij de manta wezen kijken ,zit inmiddels hoop werk in

en de eigenaar haalt blok,bak,uitlaat eruit .

Maar heb hem gekocht :D :D :D :D :thumb

Ga binnen kort een Topic aanmaken in het restauratie deel hier op het forum daar staan ook extra foto's

Nou vanavond was het zover :D ben bij de manta wezen kijken ,zit inmiddels hoop werk in

en de eigenaar haalt blok,bak,uitlaat eruit .

Maar heb hem gekocht :D :D :D :D :thumb

Ga binnen kort een Topic aanmaken in het restauratie deel hier op het forum daar staan ook extra foto's

Jeetje, wat ene verhaal en wat mooi dat ie uiteindelijk alsnog bij jou terecht gekomen is.

heel veel success bij het herstel van de Manta die jouw zo dierbaar is :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

Rik :D

Jeetje, wat ene verhaal en wat mooi dat ie uiteindelijk alsnog bij jou terecht gekomen is.

heel veel success bij het herstel van de Manta die jouw zo dierbaar is :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

Rik :D

Ja Rik kan soms nog niet geloven dat ie weer bij mij is ,ook heeft imand van de mantaclub mij gevraagd een stukje te schrijven over dit verhaal voor in het mantablad ,moet ik nog steeds doen .

Maar heb nu even een leen laptop waar zo nu en dan nog wel eens wat fout mee gaat hahaa en ook mijn printer wil er niet op aan gesloten orden dus kan ook gen oude foto's inscannen.

Maar kan je wel vertellen dat ik maar al te blij ben na zolang zoeken en inmiddels hoop opgegeven te hebben dat de manta er staat.

Ja Rik kan soms nog niet geloven dat ie weer bij mij is ,ook heeft imand van de mantaclub mij gevraagd een stukje te schrijven over dit verhaal voor in het mantablad ,moet ik nog steeds doen .

Maar heb nu even een leen laptop waar zo nu en dan nog wel eens wat fout mee gaat hahaa en ook mijn printer wil er niet op aan gesloten orden dus kan ook gen oude foto's inscannen.

Maar kan je wel vertellen dat ik maar al te blij ben na zolang zoeken en inmiddels hoop opgegeven te hebben dat de manta er staat.

Terug
Naar boven