• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

voor een 8 kleper is hij echt snel alleen die autos met dikkere motoren die gaan net iets harder op het rechte stuk maar ja mijn kadett weegt maar 950 kilo is verlaagt en betere remmen en goede banden dus die gaat overal wel wat harder kan bijna niet in me stoel blijven zitten als ik door de bocht ga

[/quote]

Corsaje is wel lekker rap idd en hij wil wel lekker door de bochten heen komen blijf idd de heletijd achter de kadett zitten. :afro

groeten bas.[/quote]

Je moet er niet achter blijven hangen!! gewoon inhalen, ik heb die kadett woensdag de 18e onder me kont kijken of je hem dan nog bijhoud :agent

Groeten Nick

Het is weer goed gegaan deze week, genoeg gedaan, de bruggen staan afgesteld, gaten zijn geboord 20stuks :lol: ,, de chemische ankers gaan er morgen in,en de voeding ook als het goed is :mrgreen: .

Het nieuwe leren interieur vd cadillac is ook bijna gereed 8) , dat ligt bij een leder bekleed bedrijf.

Verders vd week de vectra laten keuren want dat moet ook nog f gebeuren, dan neem ik die mee de 18e na zandvoort,anders kan ik de kadett van me homie buffel charteren hahaha effe die corsa opnaaien hehe.

Groeten Nick :mrgreen:

We zijn altijd druk hé :shock:

Zaterdag hebben we het volgende gedaan:

-De rode sloopvolvo van de volvo circuit boys is kompleet gedemonteerd, motor eruit enz alles los, de rest weggebracht..

-De 2kolommer werkt nu goed, alles afgesteld en vastgezet..

-De aubergine kadett gsi heeft een ''paar'' nieuwe setjes wielen :wors incl slicks en semi slicks, dan kan die daar effe mee vooruit, de auto is ook al leeggehaald, en er staan 2 nette kuipstoelen voor klaar :thumbup .

-Bij de irmscher corsa hebben we ook een set dikke sloffen gepast, omdat de velgen die er nu onder zitten toch wat aan de smalle kant zijn voor zn uitbouw :D , dus nu hebben we de goeie breedte eronder gehad en dat staat hem stukken beter!!!!!

-De champagne kadett gsi heeft div nieuwe stickers :jerry , past presies bij zn baasie :jerry

-De cadillac ook weer wat dingen aan gedaan, zodat het afgerond is als het interieur terug is :thumbup ..

En We zijn ook nog effe bij de film FastFive geweest en wat is die Gaaaaf

Verders nog zat gedaan, foto's enz volgen allemaal nog :angel

Groeten nick :wors :wors :wors :wors :jerry :jerry :jerry

K ben der idd maar druk mee king: ,

-Vandaag is me vectra2000 weer netjes goedgekeurd bij de opeldealer :wors blijft lekker rijden die wagen :D

-Gistere is me omega station even uitgelijnd die had een nieuwe stuurkogel, dus stond het niet meer perfecto, en nu rijd ie weer goed :jerry

-''als'' het goed is is de champagne kadett vanavond opgehaald, ook deze word apk gekeurd :thumbup en ook bij de opel dealer :agent ..

-En ondertussen ben ik met horty bezig aan de city, waarvan bij de carberateur de onderste gasklep ineens is blijven hangen, dus waarschijnlijk morgen de reserve erop zetten e.d.

Ondertussen heb ik al een hele berg foto's op photobucket geupload, deze ga ik zondag allemaal even poste met een nieuwe update :thumbup

Dat was de tekst en uitleg :angel

Groeten Nick

@johani500driver wrote:? het waren toch alex en bas :hmmz

Klopt heb je goed gezien waren alex en ik alleen gingen we niet naar de loods maar naar me werk even de rekord slopen voor onderdelen voor de rekord station.

een aantal uur later was de rekord een stukje kleiner :angel :angel :angel

De 1.9 moter is te koop trouwens liep netjes toen we hem uitbouwden.

Dat was hem weer groeten bas.

@astrastationgsi wrote:weinig moois aan klopt een rekord coupe van de weg af was die niet meer te redden dan nick

Hij was vast nog wel te redden maar wij hebben het neusje nodig dus moest die een stukje korter worden ;)

Terug
Naar boven