• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Hallo allemaal

De rekord is vandaag in gevoerd over 5 dagen heb ik de papieren in huis dus kan er apk op. :jerry :jerry

Dat was hem weer.

Groeten bas.

Ooohw,de stress....! :thumb

200820115960.jpg

@ITERSON welkom kerel, dus je kon het toch niet laten je eigen aan te melden :jerry :jerry :jerry , en die foto past presies bij je :thumb helemaal chill :thumb

Groeten Nick

Kijk wie we daar hebben :P onze eigen T-Lex :jerry[/quote]

Yep,ik heb toch maar besloten dit forum van binnenuit te infecteren....

Ik zag dat er 1 bezig was met een T-5 blok in z'n Manta te hangen...,nu de rest nog! :D

....en om maar met jou te beginnen,ik heb nog wel een B5234T voor in je Agila-project ipv 'n C20xe! ...Dat schiet tenminste op! king:

Het past niet voorin,maar overdwars achterin moet toch wel lukken...?! ;)

Mzzl L

@nl-tuning wrote:@ITERSON welkom kerel, dus je kon het toch niet laten je eigen aan te melden :jerry :jerry :jerry , en die foto past presies bij je :thumb helemaal chill :thumb

Groeten Nick

Tsja,íemand moet het NL-Tuning topic van zinnig commentaar voorzien...! :angel

Mzzl L

Ps. Ga nu ff 'n weekje doen waar ik in excelleer...,tjilluh! :thumbup

Zie je volgende week wel,ligt er ff aan hoe lang we doorgaan aan de Kadett.

@gsituning_montfoort wrote:Horen die t-lex'en' niet achter slot en grendel? :jerry :thumb volgende keer met je eigen wagen.?.?

...eigenlijk wel,maar ik had 't wel gezien daar bij dat Pieterbaan-centrum! :D

Hopelijk wel,volgende week en de week daarop met Bas driftig bakken en braaien en dan klaar maken voor een verse APK!

Mzzl L. Spreek je volgende week weer,ga nu een weekje tjilluh! :thumb

@mrmonkey wrote:Kijk eens Lex! Mooie naafdoppies he ;) (het zijn geen originele futura doppen maar deze passen goed genoeg ;) )

IMG_0214.jpg

Waar heb je die nu weer vandaan gescoord! :P

@nl-tuning wrote:Dat word een dus niet al te zware ambulance kopen king:, kadett is gelukkig niet zo heel zwaar :thumb zal allemaal wel goed komen.

@Viking ziet er goed uit man, die japanse TR :jerry :jerry

Groeten nick

Dankdank! Nu de voorkant nog wat lager,en....,en,....en,....en,....en....etc,etc,etc..... :thumb

Ik heb je Blazert nog niet in real life mogen aanschouwen,maar ben zéér benieuwd! :wors

Ahh,nu valt het kwartje...,jullie missen natuurlijk een paar essentieele stempels op je roze papiertje,want reken maar dat dat ding een max van 3,5ton mag sleuren! Vrees toch dat je dat niet gaat redden om inc.ambulance én Kadett achter die Blazer onder een totaalgewicht van 3500kg te blijven.

...ome Nick moet terug naar school voor z'n B+E 'diploma'! :(

Mzzl L!

@mrmonkey wrote:Een of andere figuur op marktplaats verkocht ze voor 2 tientjes :jerry soms moet je geluk hebben

Hahaha,nou dit figuur heeft ze van een ander jou bekend figuur en weer doorverkocht aan een ander jou ook bekend figuur waar jij ze weer van hebt,figuur! ...en dat was niet echt voor 2 tienen anders had ik ze zelf wel gehouden...,ik denk dat hij 't over de velgen had en niet over de kapjes!(hoop ik,anders zit ik weer bijdehand te doen voor niks...!) ;) ...maar dan nog is 2 tientjes niet duur voor die kapjes,zeker omdat ze haast niet te vinden zijn! Wat betreft dat polijsten,ik heb nog wel een adres dat dat zeer netjes doet voor weinig. Ik heb daar een set 3-delige Compomotives uitelkaar laten halen,randen polijsten en afkitten voor E140,- ...was wel 16",dus voor 17" wat meer. Mzzl L

Terug
Naar boven