Hoi, hierbij 2e deel van de update, ik kan weer fotos uploaden dus dat scheelt weer.
-Ga binnekort aan me truck beginnen, zodat hij de ambulance kan gaan trekken aankomend circuit seizoen :jerry
De NL-tuning Truck :thumb
-Nog wat spullen gehaald voor de circuit rijders onder ons, nekkraag toch wel fijn voor eventuele klappers/schuivers
-Dan een moooi fototje tussen door :wors :wors gepoetst en wel!!!
-En mn hond heeft het uiteraard nog steeds na zn zin, vechten met de waterslang hoort daar ook bij hahaha, zeiknatte hond
hoppaa wegwezen jij!!! :jerry :jerry :jerry :jerry
Nog een scheur ijzer tussen door gedaan, nieuwe apk en div reparaties, kan der weer een jaar tegen aan :jerry :jerry :jerry
-Weet niet of ik het al gepost had, maar ik heb me zilvere carros verkocht, hierbij wat foto's
BYE BYE :wors
-Even het spul naar buiten om even te stofzuigen :wub :jerry
-sevenum 2012 met leuke karretjes :wors 3.6biturbo vs 1.2handchoke :jerry :jerry
-Blijft een leuke wagen, Spy Pic tussen door :jerry
Dat waren er weer een stel, ga de rest nog even nalopen of ik dat er nog even bij zet.
P.S. We hebben een nieuwe brug erbij gekocht, gaat om een 4 kolommer met 3000kg hefvermogen, in heel goede staat, we zijn er maandag wezen kijken, en gelijk gekocht, vrijdag/zaterdag ophalen en opbouwen. Alles zit erop en eraan, verlichting enz enz, en exact hetzelfde model als we laatst hebben gekocht.
Groeten Nick.