• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

origineel gepost door alex

he jongen mooi projekt effe snel afbouwen kan die weer rijden en dan weer aan de mattig veder groeten alexopc

alex!

heb je je eindelijk ook aangemeld opt opel forum

zal tijd worden joh :P

origineel gepost door mrmonkey

origineel gepost door alex

he jongen mooi projekt effe snel afbouwen kan die weer rijden en dan weer aan de mattig veder groeten alexopc

alex!

heb je je eindelijk ook aangemeld opt opel forum

zal tijd worden joh :P

Inderdaad heb je al verschillende keren gespot,helaas ben ik dan altijd met mijn vivaro,dus niet echt opvalend,maar goed,welkom hier

@Hans ik zie dat grote opel hol elke dag en elk weekend dus dan kunnen er wel effe 3weken vanaf:wors(gelukkig)

@GlennGSI idd dat vond ik nou ook erg passende bij de auto.

@mrmonkey idd mooi he', tot morgen he' groeten

kabelboom van de station is bijna kompleet effe afbouwen nu.

groeten nick

hallo allemaal:wors aanstaande woensdag 4juni ga ik heerlijk 3weken op vakantie naar gran canaria, dus effe lekker relaxen.

veel succes iedereen in de tussentijd.

groeten nick+es

dat zowieso:D:thumbup, en als ik terug ben van vakantie de 2e week erna gaat mijn gsi een grote verandering tegemoet maar dat blijft een verrassing:wtfking:

groeten,

nick

hallo allemaal live vanuit gran canaria:D:afro, het is toppie hiero, we hebben de eerste corsa opc en corsa a gsi al gzien ook hebben we al een kadett gsi cabrio gezien erg leuk allemaal, als ik terug ben van vakantie dan hebben we dat weekend lekker automaxx(komen er nog meeer?),en daarna ondergaat me kadett een grootse verbouwing op alle onderwerpen haha, meer verklap ik nog niet ik heb er genoeg plannen mee maar dat komt allemaal ter sprake als ik terug ben. en ook me station gaat de reparatie in dat komt ook allemaal weer goed.

groeten nick en tot snel allemaal.:jerry:jerry:jerry

origineel gepost door nl-tuning

hallo allemaal live vanuit gran canaria:D:afro, het is toppie hiero, we hebben de eerste corsa opc en corsa a gsi al gzien ook hebben we al een kadett gsi cabrio gezien erg leuk allemaal, als ik terug ben van vakantie dan hebben we dat weekend lekker automaxx(komen er nog meeer?),en daarna ondergaat me kadett een grootse verbouwing op alle onderwerpen haha, meer verklap ik nog niet ik heb er genoeg plannen mee maar dat komt allemaal ter sprake als ik terug ben. en ook me station gaat de reparatie in dat komt ook allemaal weer goed.

groeten nick en tot snel allemaal.:jerry:jerry:jerry

haha wees maar niet bang hoor, dat komt allemaal goed:agent over 1,5week ga ik 3weken op vakantie naar gran canaria:angel(effe geen auto's:jerry) daarna nog wat kleine dingen regelen dan ga ik weer verder met me mattig.

groeten nick:agent

:jerry

dan ga ik weer verder met me mattig.

groeten nick:agent

he-he ... eindelijk!!!! :thumbup:thumbup:thumbup

hallo allemaal, we hebben de vakantie achter de rug(alweer 4 weken) ik ben ondertussen ook verhuist naar een mooi huisje:jerry dus en daar moest ik weer heel lang op internet wachten en dat hebben we nu gelukkig weer dus we kenne weer los gaan:wors.

allereerst heb ik me rode gsi verkocht, ook heb ik me corsa gsi verkocht(beide aan bekenden en ze staan ook in de loods, wel onder voorwaarden uiteraard haha) want het werk blijft maar opstapelen, ik ben nu me station zelf aan het opknappen(de schade die die had) dus dat komt wel weer goed, en me blauwe gsi die gaat over ongeveer 3 weken een serieuze ombouw tegemoet maar dat volgt nog allemaal.

ik heb weer een hele berg mooie foto's van div werkzaamheden maar die komen nog,

de grijze kadett station seh rijd nog niet want de kabelboom die is er niet goed ingegaan/ of was niet goed???? dat weet ik niet want ik was toen op vakantie:hmmz.

groeten nick

:kewlpics

alles van je eigen klaar maken en verder met die mattig nick

als ik me corsa klaar heb ga ik beginnen met mijn rieger en vince help ik dan met zijn mattig

k hoop echt de 3 dikke dettjes eens naast elkaar te zijn

en de rieger GTO die wij hebben staan dan???????:angel:thumbup.

vandaag effe de asbouten van de station afgehaald, ik denk dat ik maar eens ga kijken voor een motorkraantje want de motor laten zakken gaat niet egt met dat subframe:swear maar dat komt wel goed.

groeten nick

origineel gepost door jblfreak

als ik me corsa klaar heb ga ik beginnen met mijn rieger en vince help ik dan met zijn mattig

ja den wanneer kommie nou is helpen hahahaha

geintje pik ;)

gaat helemaal goed komen kerel.

dan gaat we met z'n alle op een panorama foto :wors

en dan kennen we die mooi laten afdrukken :wub:wub:wub

@ nick,

hoe ist met de autootjes ?

aangezien je weer terug ben zou ik toch graag nog een keer langskomen bij je, als je t goed vind :)

greetz vincking:

ja de zender en gto kunnen er ook wel bij

word dan wel een hele grote poster hoor nick

maar als vince langs komt dan kom k ook wel mee buurten

greets

origineel gepost door vincent23

origineel gepost door jblfreak

ja den wanneer kommie nou is helpen hahahaha

geintje pik ;)

greetz vincking:

zorg jij eerst maar dat je daily klaar is en de mattig bij je thuis staat :P:P

@jblfreak ja dat is goed hoor gezellig kenne we effe bij praten(en kennis maken) dat komt allemaal goed:D.

vanavond maar weer eens verder met de motor demonteren uit me station.

groeten nick

natuurlijk komt dat goed

de breedste dettjes van t forum haha

ben ook wel benieuwd naar jou opel paradijs haha

Hee hallo,, vandaag maar weer flink gehobbyt, bij me station is de gehele motor klaar om eruit gehaald te worden, alleen de motorsteunen nog, de draagarm moeren zijn ook los om de assen uit de de veerpoten te halen, dan gaat de motor er bovenlangs uit en dan (als ie dan binnen is) de front erin lassen en naar de spuiter toe, ondertussen als de auto bij de spuiter staat ga ik de motor een opfrisbeurt geven/olie filter/onderblok cleanen+spuiten/div pakkingen vervangen ivm wat kleine lekkages ''zweten'' dan komt er een mooie astra gsi kap op en astra gsi voorbumper.

-ook de kadett station is weer uit de sleur gehaald:hmmz omdat er teveel problemen waren met de kabelboom hebben we besloten om de hele kabelboom eruit te halen, en we hebben een nieuwe gehaald bij een lid van dit forum:jerry die gaan we nu geheel opnieuw intapen stekkers na kijken e.d. dan ga ik die er mooi inleggen en dit projekt afronden!!:thumbup

-mijn de rode kadett gsi die ik heb verkocht aan sebbe-gsi van dit forum (broertje van mijn vriendin) zijn we ook druk mee, daar komt een hele zware audio installatie in headunit van pioneer/ alle speakers van polk audio 1 van de versterkers van hyphonics ''zeus'' voor de subs 2x 15'' en een hele mooie 4kanaals signat van al dit moois volgen foto's(ik heb alleen even geen usb uitgang op deze pc:(. deze auto word over een aantal weken ook voorzien van nieuwe lak.

zo weer even een mooi verhaaltje getikt voor de opel gekken:thumbup:thumbup:jerry:jerry

groeten nick

nl-tuning

Terug
Naar boven