• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@mrmonkey ja idd ik ben blij dat ie eindelijk naar binnen kan, dan kan me wagen eindelijk opgebouwd worden, nieuwe spiegels/nieuwe motor/nieuw uitlaat systeem/ maar dat weet je allemaal al(ook effe voor de gaten hiero) en dan nog nieuwe stoelen/nieuwe rolkooi/ remmerij aanpassen enz enz en div delen vd auto opnieuw spuiten.

- het dak van ons zithokkie is klaar en kadett bestendig, de zilvere gsi van me vriendin gaat daarbovenop staan tot dat alles er klaar voor ligt,om hem op te bouwen.

en voor de rest lekker ant opruimen en aan me astra station ant werk, tektieleren roest opzoeken(zit niet veel op) en lekker winter klaar maken dan ken ik er lekker mee rijden.

groeten nick

hallo, hierbij de beloofde foto's, het zijn er weer een hele boel haha.

hierbij de foto's van de kadett station seh, die is eindelijk afgerond en staat voor nog wat klein spul bij de garage, aankomende week ken de blije eigenaar er mee gaan rijden

DSCF3271.jpg
-

DSCF3276.jpg

DSCF3272.jpg

-bij de witte gsi van me vriendin hebben we de tussendempervervanger vervangen voor een orginele tussen demper en een net einddempertje

-ook nog wat werkzaamheden aan mij eigen station gedaan,alle wielkasten zijn weer veilig voor de roestduiveltjes bij 1 wielkast achter had ik een klein roestblaasje, gelijk even blank gemaakt en in de primer:jerry

DSCF3273.jpg

DSCF3274.jpg

DSCF3275.jpg

DSCF3279.jpg

DSCF3281.jpg

DSCF3283.jpg
aangezien deze auto toch binnenstaat gelijk even meepakken he':jerry

-de blauwe kadett gsi is ook klaar voor de apk die gaat maandag aanstaande weg hij is al gewassen en staat al fris en fruitig buiten:thumbup:P

DSCF3278.jpg

-ook wat foto's van wat nieuwe stellingen die de jongens hebben aangeschaft dit ruimt gelijk heerlijk op:jerry:angel

(het is nog wel een rommel op de foto's)

DSCF3286.jpg

DSCF3284.jpg

DSCF3287.jpg

DSCF3288.jpg

-de rode gsi is nu achter verlaagd door middel van een koni verlagingsset:jerry:jerry

DSCF3289.jpg

-en de corsa op ze nieuwe plekkie, dan kan er weer hard aan gewerkt worden:kewlpics:jerry

DSCF3290.jpg

we zijn bezig met alles geheel op te ruimen zodat we weer fris kunnen verder gaan aan onze auto's.

groeten en veel kijkplezier

nick

Hier wat foto wat ik vandaag heb gedaan verlaaging er onder en nieuwe laagje tektiel.

Hier ziten er 2 van de club in.

We hebben vandaag en gisteren nog even de loods beetje op geruimt stelling gekocht hier paar foto's

Laagje verf op de muur.

Hier paar foto's van de stelling die we gehaald hebben

Hier nog paar foto's van de auto's die nu in de loods staan.

@opelkadetje hee moguh, ik heb nog even 2 auto's af te ronden dat is me astra station en me blauwe kadett gsi ''ombouw'' als dat afgerond is gaat ik weer met volle moed verder:wors

groeten nick

@vincent23 hee kerel, je komt maar langs waaien hoor het begint nu weer netjes te worden, (gelukkig) met al die drukte de laatste tijd.

maar ik hoor het wel.

groeten nick

-bij de witte gsi van me vriendin hebben we de tussendempervervanger vervangen voor een orginele tussen demper en een net einddempertje

DSCF3074.jpg

lekker lijp bezig zo..

waarom niet ff bokjes eronder of iets dergelijks..

verders ziet het er netjes uit..

veel succes :)

@Xo-C4Rm4nI4C, ach wat kan er gebeuren we hangen nergens aan ofzo dus de auto beweegt niet en die krik is sterk zatking:,

groeten nick

en mrmonkey wanneer kom weer eens langs? al die energydrink komt niet op:angel:agent

origineel gepost door nl-tuning

@Xo-C4Rm4nI4C, ach wat kan er gebeuren we hangen nergens aan ofzo dus de auto beweegt niet en die krik is sterk zatking:,

groeten nick

Het ontbreken van de bokjes viel mij ook al op.

Ik wil niet zeiken in je topic maar zet er de volgende keer toch maar bokjes onder,je zult niet de eerste zijn die het leven laat doordat de hydrauliek van de krik het begeeft of doordat ie per ongeluk toch wegschiet.

Ik neem aan dat je nog lang van de hobby wilt genieten,

grtzzz Manus.

Terug
Naar boven