• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

tijd whahaha afgelopen 2weekenden en aankomende 7weekenden ken ik er niks aan doen ivm omstandigheden:swear:sweardus probeer ik nu savonds veel te doen wat eerder er naar toe gaan en zo gaat het wel zn beetje,weet je trouwens nog uitgelaste gt velgen te koop????

groeten nick

oh ja klopt daar gaat ik dan effe achteraan want die wil die maat van mij onder zijn kadett station hebben staat erg mooi vind ik persoonlijk.

groeten nick

hallo allemaal, als het goed is zijn de gt velgen in de aantocht:wors(voor de station),

vandaag gaan we de vriesdoppen e.d als het goed is vervangen van de c20ne die in de station komt met de nodige kieteldingetjesking:.

binnekort ook wat foto's van de kadett 1.3 die we ook gaan ombouwen ook een lid van ons cluppie grotendeels van de onderdelen hebben we al liggen maar dan moeten er eerst effe 2 auto's apk gekeurd worden(zeer snel dus)en dan komen daar ook weer mooie foto's van:D:jerry.

de groeten.

nick

(dus we hebben weer genoeg te doen,als we dat nog niet hadden:cool:)

zeker niet alles word gehouden(uiteraard) later willen we wel zoiets gaan doen,maar eerst gaan we alles afmaken en dat gaan nu anders doen en er flink de vaart er achter zetten:P,

wat dan heb je interesse??:P:P

groeten nick

In de toekomst kan het wel, maar eerst effe veel ervaring opdoen e.d.

onderdelen kan zowieso(ook toekomst)(eerst effe mailen.)

en ik heb binnekort misschien nog een speciale breedbouw erbij:wors:worsmaar dat word een verrassing.....:P

groeten nick:P

nl-tuning

deze uit bouw dus ff door scrollen naar het midden van de pagina

whoeiiiiiii:agent:o:o:o:o:wtf:kewlpics:D

kadett-034.jpg

ik zeg niks:P:P ik plaats wel een paar foto's als ik de set binnen heb.

haha komt allemaal goed :agent;),

weer genoeg gedaan vandaag en de nieuwe foto's volgen morgen.

groeten nick.

p.s het is geen irmscher nee.

@opelkadetje ook niet:sleeping

Ik heb weer wat mooie foto's zoals beloofd,ze zijn van de rode kadett,blauwe kadett,mijn corsa(witte),en de zwarte corsa,

veel plezier met kijken:P:thumbup

--allereerst nog wat fot's van de uber dikke gsi:cool:

GetAttachmentrob.jpg

GetAttachmentjhdjhsd.jpg

--dan nog wat foto's van hoe me rode gsi er nu bijstaat, alles zit weer inelkaar en het dash schiet ook al aardig op,ik kan de isolatie(op de bodem)er nog niet in leggen want dat was nog te vochtig jammer genoeg.

GetAttachmentjuheu-1.jpg

GetAttachmentjhdhud8.jpg

GetAttachmentgsi2.jpg

GetAttachmentgsi.jpg

GetAttachmentgsi3.jpg

--een foto van me corsa hoe die nu is,daar kan binnekort ook weer aan verder gegaan worden:jerry:jerry

corsanick.jpg

--effe een tussendoor foto van de gsi van me meisy hoe de stand van zaken is:kewlpics

GetAttachmenthujs.jpg

GetAttachmentlkdj.jpg

--en we zijn aan de front begonnen van de zwarte corsa,die moet er helaas helemaal afgehaald worden,want het is een beetje te rot.

GetAttachment2525.jpg

GetAttachment969.jpg

GetAttachment5.jpg

GetAttachmentkjg.jpg

6546.jpg

GetAttachmentfghj.jpg

GetAttachmentfhgn.jpg
.

--de foto's zijn alleen wat kleiner dat komt omdat ze van een andere camera afkomen.

veel plezier weer:P:thumbup:P

groeten nick

nl-tuning

jammer dat er hier bij mij geen mensen in de buurt zijn zo gek als jullie (goed bedoeld dan he )

lekker wagen park :P

Terug
Naar boven