• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

ben wel benieuwd wat je aankomende project gaat worden, heb wel je topic gezien in een ander type mja schijn kan bedriegen natuurlijk;)

en je 1e gsi is ook een mooie wagen met de hirschers erin nog mooier.

de kadett en astra station blijve of gaan die ook weg op den duur:o

en natuurlijk de mattig blijft dik ben benieuwd hoe die word:afro

@m~v het word een mooi project, maar dat komt nog wel:D:thumbup. Mn station en zwarte kadett gsi gaan zeker niet weg daar heb ik nog genoeg plannen mee:jerry.

Plannen voor de mattig zullen vanzelf hier komen te staan:wors.

groeten nick

die moet je zoiezo houden nick

morgen kom k buurten :P zal k het grote foto boek nog even mee nemen die was ik pas vergeten

Hallo, me blauwe kadett gsi heeft ook zo goed als een nieuwe eigenaar:jerry, degene wie hem gekocht heeft zal dat wel melden in dit topic:agent:agent, nog even en ik hou niks meer over:P maar het is voor een goed doel:vertag.

Het demonteren van div onderdelen van mijn (ex) blauwe gsi is begonnen, we hebben de 5gaats achteras/radio/rolkooi/gordels er al uit effe een mooi begin gemaakt, morgen en de rest van de dagen(na de feestdagen), gaan we de rest er ook afhalen, veerpoten e.d. we geven de auto gelijk een oplapbeurt er moeten een paar plekjes behandelt worden en dat komt mooi uit, nu die op bokken staat, dan kunnen we overal mooi bij, dus kunnen we het kleine beetje laswerk fixen, gehele bodem tektieleren met bodysafe en de kokers met ML, meer het bekende verhaal eigenlijk:D. tevens checken we alles gelijk:jerry

we hebben er weer wat foto's van:P

231220092144.jpg

231220092146.jpg

231220092147.jpg

231220092149.jpg

231220092150.jpg

231220092154.jpg

231220092152.jpg

Al deze onderdelen komen op mijn zwarte kadett gsi 89, en mijn (ex) blauwe gsi word weer opgebouwt met de onderdelen van mijn zwarte gsi+veel nieuw spul:wub, en beide wagens gaan in 2010 weer rijden:jerry.

We zijn ook begonnen(tussen het demonteren door) met de audio voor in de c kadett city, er komt in: een 12inch boston subwoofer met rockford fosgate versterker, voorin een set fusion speakers, en achterin ook een set fusion speakers niet veel bijzonders maar wel een leuk geluidje:jerry(foto's volgen).

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

origineel gepost door michiel026

nick bij de velgen dokter in uden kunne ze ze coaten dat ik weet en ook naar kijken kost 40 euro per wiel coaten;)

kijk dat is een mooi prijsje, de schalen kan ik eventueel ook daar laten polijsten??? dan zijn ze straks helemaal netjes:thumbup niet dat ze nu lelijk zijn:D:D een paar dikke toyo R888 banden eromheen en gummen maar.

groeten nick jah nick hun doen alles als het goed is moetje ff google;) ik ga me witte velgejes der ook heen brengen en laten coaten in een nog wittere kleur

@vectratinus bedankt:jerry ik ben er ook erg blij mee:D

@jaccomega :angel:angel toppie

@sabbolgsi ja wel beter he':D ben der blij mee dat t zo gelopen is, we gaan der wat van makenking:

@michiel026 ja is goed ik zal f googlen dan moet t goed komen, alvast bedankt voor de info.

@jblfreak ja was wel effe gezellig bij biesheuvel:P en die stoeltjes gaan m wel worden heur ze zaten heerlijk, en pakketje???? me hele bus zat vol man:jerry:jerry:jerry:jerry, hij reed gelijk lichter op de terug weg.

Vandaag dus even bij biesheuvel autosport geweest om info te vragen over div stoelen e.d. een paar mooie boekjes mee gekregen dus kunnen we even neuzen en een mooi lijstje maken tegen die tijd.

groeten nick

pakketje ben ik zeer zeer blij mee mooi kerst kadootje whaha:P maar e boesje zat goed vol nu mijn hokje whaha

maatje schrok van die mattig velg

k had er even een mee genomen :P

lachen jo haha

@vectratinus:wors:wors ik weet er nog 1 te koop presies hetzelfde als die van mij ook met c20let alleen appeltjes groen, en een 5gaats onderstel.

@jblfreak het is idd een heel leuk kerstkado:jerry en die mattig velg is nog wel n voorste velg;);):P.

groeten nick

@vectratinus:wors:wors ik weet er nog 1 te koop presies hetzelfde als die van mij ook met c20let alleen appeltjes groen, en een 5gaats onderstel.

@jblfreak het is idd een heel leuk kerstkado:jerry en die mattig velg is nog wel n voorste velg;);):P.

groeten nick

ja dat had ik door haha 285 :P

van de week eens op de corsa plakken

kan je lache whaha

wij krijgen heeeeeel misschien ook een loodsje :P

origineel gepost door jblfreak

groeten nick

ja dat had ik door haha 285 :P

van de week eens op de corsa plakken

kan je lache whaha

wij krijgen heeeeeel misschien ook een loodsje :P

Ik krijg zo het vermoeden dat er een Rieger GTO uitbouw op je V6 kadett komt ? :jerry

hoezo vermoed jij dat glenn:P:jerry

Nja GTS set tekoop, Nick met een busje vol onderdelen, daarna jou sleutelhok vol onderdelen... Je avatar helpt ook nog een beetje mee :jerry

:P

haha

lachen jo :P

maar je hebt gelijk

nick heeft me happy gemaakt

Haha super man :jerry ! toen ik het GTS set tekoop zag staan schrok ik al :P Maar met dat GTO set gaat het weer helemaal goed komen !

hierbij kan ik melden dat de opc blauwe kadett gsi naar mij gaat.

en ik heb zeer veel plannen ermee maar eerst ff wat spullen om zetten en dan zal ik zeker meer laten zien over de vooruitgang van de auto.

En ook ga ik weer beginnen met de paarse kadett.

Want daar had ik ook wat problemen mee onder andere de kabelboom die nu gefixt wordt door BOTTER tuning dat komt dus wel goed.

Er moet ook een ander dash in want daar waren de ophangpunten van naar de kloten.

Maar ook nog verlaging velgen blindering andere remmen enz enz.

dus nog genoeg te doen.:P

231220092154.jpg

We hebben er wat werk aan, ik ben er blij mee dat ie in ons cluppie blijft, het liefst had ik hem gehouden(net als mn andere wagens) maar dat gaat me teveel kosten als me andere project geariveerd is:agent, dus ''buffel'' toppie da je hem hebt overgenomen we lappen hem in record tijd op en probeer mijn zwarte gsi zo snel mogelijk op te halen dan kunnen we alles overbouwen:wors, en gaan we er zeker wat van maken, nu eerst even kerst vieren;) en dan weer knallen.

@jblfreak gefeliciteerd met je RIEGER GTO uitbouw voor je kadett v6:thumbup veel succes ermee, volgende keer als ik wat meer tijd heb kom ik f bij je v6 kijken.

groeten nick

Terug
Naar boven