Hallo, me blauwe kadett gsi heeft ook zo goed als een nieuwe eigenaar:jerry, degene wie hem gekocht heeft zal dat wel melden in dit topic:agent:agent, nog even en ik hou niks meer over

maar het is voor een goed doel:vertag.
Het demonteren van div onderdelen van mijn (ex) blauwe gsi is begonnen, we hebben de 5gaats achteras/radio/rolkooi/gordels er al uit effe een mooi begin gemaakt, morgen en de rest van de dagen(na de feestdagen), gaan we de rest er ook afhalen, veerpoten e.d. we geven de auto gelijk een oplapbeurt er moeten een paar plekjes behandelt worden en dat komt mooi uit, nu die op bokken staat, dan kunnen we overal mooi bij, dus kunnen we het kleine beetje laswerk fixen, gehele bodem tektieleren met bodysafe en de kokers met ML, meer het bekende verhaal eigenlijk

. tevens checken we alles gelijk:jerry
we hebben er weer wat foto's van
Al deze onderdelen komen op mijn zwarte kadett gsi 89, en mijn (ex) blauwe gsi word weer opgebouwt met de onderdelen van mijn zwarte gsi+veel nieuw spul:wub, en beide wagens gaan in 2010 weer rijden:jerry.
We zijn ook begonnen(tussen het demonteren door) met de audio voor in de c kadett city, er komt in: een 12inch boston subwoofer met rockford fosgate versterker, voorin een set fusion speakers, en achterin ook een set fusion speakers niet veel bijzonders maar wel een leuk geluidje:jerry(foto's volgen).
groeten nick