• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Nee nog niet ''als'' ik hem koop post ik wel wat foto's van dat model, we hebben nu veel te doen dus dat kan nog even duren.Ik heb wel een speciaal model van een b-kadett staan incl 16v:thumbup daar plaats ik binnenkort wel wat foto's van:D

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

Nee nog niet ''als'' ik hem koop post ik wel wat foto's van dat model, we hebben nu veel te doen dus dat kan nog even duren.Ik heb wel een speciaal model van een b-kadett staan incl 16v:thumbup daar plaats ik binnenkort wel wat foto's van:D

groeten nick cool vind het sowieso vet opel model auto's:wub

Hallo:thumbup, tussendoor maken we even 1 kadett gsi kompleet, grotendeels inelkaar zetten en de rest vd onderdelen in de auto, zodat deze kadett naar onze 2e schuur/loodsje kan, dan kan de blauwe op die plaats staan,

De andere gsi die we wat kompleter maken is omdat we de zolder ant opruimen zijn(tussendoor).

-hierbij wat foto's

100120102282.jpg

100120102283.jpg

100120102297.jpg

-wel makkelijk zn 2e ruimte scheelt toch weer:P:thumbup

-ook de achteras heeft vast ''globaal'' een laagje primer gehad:jerry

100120102296.jpg

dat waren er weer een paar.

groeten nick

@slabbol-gsi we waren idd met zn 3en:hmmz, aardig druk geweest idd, meer loop en sleep werk dan sleutelen en veel spullen te koop zetten op internet e.d.

groeten nick

hallo, hierbij nog effe fototjes van me b-kadett german style schaalmodel, die heb ik van een goede maat overgenomen:P:thumbup, hij is wel wat stoffig:oking:.

110120102322.jpg

110120102323.jpg

110120102324.jpg

110120102325.jpg

:jerry:jerry

-het zwarte kadett gsi carros is bijna weer kompleet(de onderdelen dan) alles gaat in dozen dan blijft ie mooi kompleet.

Gistere avond gingen we even een recaro interieur voor een corsa wegbrengen had met iemand afgesproken bij de pomp, bleek dat zn homokineet naar zn klote was, en kon echt niet meer rijden:thumbdown, wij terug na de loods gereedschap gehaald en een nieuwe as, alles gerepareerd met -5:o maar de beste man kon toch weer naar huis, en moest nog zn uur rijden. is toch weer goed geregeld zo:D.

groeten nick

zekers man sluit ik me helemaal bij aan echt mooi hele mooie details alles je meot hem zow stofig laten en op een diorama zetten schuur vondst

Gistere avond gingen we even een recaro interieur voor een corsa wegbrengen had met iemand afgesproken bij de pomp, bleek dat zn homokineet naar zn klote was, en kon echt niet meer rijden:thumbdown, wij terug na de loods gereedschap gehaald en een nieuwe as, alles gerepareerd met -5:o maar de beste man kon toch weer naar huis, en moest nog zn uur rijden. is toch weer goed geregeld zo:D.

groeten nick

Kijk das nou NL TUNING!!

staan altijd klaar voor je!!:thumbup

Goedendag allemaal, hier nog even een foto van onze operatie met -5 buiten haha

110120102333.jpg

Vandaag weer t 1 en ander aan de 5deurs gsi gedaan, zoals orgineel luchtfilter e.d. erop in plaats van de k&n, de bandjes weer even nagelopen, vloeistoffeb gecheckt alles is weer goed, alleen vd zomer even de motorruimte schoonmaken dat moet ook nog steeds:jerry:jerry

130120102345.jpg

130120102346.jpg

130120102349.jpg

zijn altijd wel leuke klusjes om even tussendoor te doen.

groeten nick

ziet er weer goed uit pik!

maar wat staat alex nou met z´n handen in z´n zakken!!:wtf

he heeft de 5deurs nou een mooi vervangingsfiltertje er in zitten?:P

groeten vip member!!

@bordeauxbeauty patty, ja das alex he:jerry:jerry,das onze toezichthouder;), maar die filter die ik van jou heb is voor 16v dit s een 8v luchtfilter;);) maar die nieuwe komt in mijn zwarte gsi 16v:thumbup.

groeten nick

@bordeauxbeauty patty, ja das alex he:jerry:jerry,das onze toezichthouder;), maar die filter die ik van jou heb is voor 16v dit s een 8v luchtfilter;);) maar die nieuwe komt in mijn zwarte gsi 16v:thumbup.

groeten nick

He lightning mc nick! ff opletten:vertag dat filtertje komt uit de champion en is dus voor een 8klapper. dus pas perfect in de 5 deurs en niet in de zwarte! :sleeping

@pattypat oh meen je dat nou??? dan moet ik dat effe gaan checken, die zet ik dan op de 5deurs gsi toch weer lekker nieuw:D ik had m nog niet bekeken maar dacht dat ie voor 16v was, ik kijk het nog effe na:P:P.

groeten nick

Terug
Naar boven