• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@alex ja die knijer heeft t allemaal even goed in elkaar geflanst, jammer maar goed het is gebeurd, nu gebeurd het tenminste goed:jerry, en die wielen zijn zekers het einde:wub:wub:wub

@pieterslingertje ja bedankt man, we zijn er heel blij mee en rijd toppie, en nog snel ookking:king:king:

Groeten nick

@gsipiloot is een 2.2 16v meer dan genoeg:wors:P

Hij rijd op de snelwegen idd erg lekker, cruise control erop en lekker cruisen:jerry:jerry

-De b-kadett heeft als t goed is ook een ander baasje aankomend weekend, dus nu kan bassss ook een wat snellere:P daily op gaan bouwen:thumbup tevens voor t circuit.

-We hebben er WEER een dikke kadett gsi bij in de loods:jerry:jerry, foto's volgen snel:wors:wors.

Groeten nick

Hoi allemaal, we zijn de laatste dingen aan de 2 kadettjes ant doen voor t circuit(voor nu dan evenking:), op mijn seh heb ik nu de voor-bumper vd 5deurs gezet, die moest ik eerst even fixen omdat die een aanrijding op ze kop heb gehad,, verders van alles nalopen enz

-De champagne gsi staat nu ook binnen:thumbup, en de strijdkap zit erop:jerry, nu de rest.

100520103178.jpg

100520103177.jpg

100520103176.jpg

:thumbup

100520103179.jpg

Vanavond gaan we weer verder.

Groeten nick

Vandaag waren we vrij, dus hebben we goed gebruik van gemaakt:jerry:jerry,,

De volgende dingen hebben we weer gedaan:thumbup.

-Verder gegaan bij de seh, met de laatste beetjes bitum eruit fohnen, en alles schoonmaken, de bodem gelijk even opgefrist:jerry ziet er weer netjes uit zoking:

120520103185.jpg

130520103190.jpg

130520103191.jpg

130520103194.jpg

130520103195.jpg

130520103196.jpg

130520103197.jpg

-De champagne gsi krijgt de zelfde behandeling als mijn witte seh, alles eruit dus:jerry:jerry, en wat laatste klusjes om voor de apk goed te krijgen:thumbup

110520103182.jpg

120520103186.jpg

130520103198.jpg

130520103199.jpg

-Alvast wat onderdelen mooi gespoten voor de ombouw straks:wors

110520103184.jpg

-De city is nu ''buffel'' style verlaagd:jerry:jerry:jerry

130520103189.jpg

-De schroefset zit ook netjes onder de corsa B, hij kan nog lager maar dan loopt ie aan, dus even iets hoger ingesteld dan gaan er later iets smallere banden op zonder de velgbeschermer, dan kan ie een stuk verder zakken:thumbup:thumbup, de audio werk ook toppie:thumbup

130520103187.jpg

130520103192.jpg

130520103193.jpg

-Voor de rest is er WEER:o:o een nieuwe kadett in aantocht deze auto word zaterdag opgehaald (c20xe:wub) rest vd info volgt als ie er is:thumbup

Dat waren ze weer voor vandaag:jerry

Groeten nick

@GlennGSI ja man daar stond ik ook van te kijken toen ik het bitum eraf fohnde, ziet er idd erg netjes uit, scheelt weer;) nu de laatste puntjes op de i en rammen met dat ding.

Groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

@GlennGSI ja man daar stond ik ook van te kijken toen ik het bitum eraf fohnde, ziet er idd erg netjes uit, scheelt weer;) nu de laatste puntjes op de i en rammen met dat ding.

Groeten nick

goed wat tectiel derin laten lopen hea :P blijft ie ook mooi hard :P

Hallo vandaag naar de rouwstoet geweest van city77 was een waardig afschied.

Ben vandaag ook nog even met de champagne kadett bezig geweest andere veren en schokkers.

En de draagarmen los gehaald voor stabistang,gelijk even de onderkant schoon gemaakt.

de wiellagers achter zijn ook weer lekker in het vet gezet.

Heb ook een lip eronder gezet en de kenteken plaat met een beugel eronder vast gemaakt,zodat ik

de balk weg kon halen voor meer koeling moet alleen nog gaas voor om opspantende steentjes te weren.

Morgen alles op bouwen dan kan de auto maandag naar de apk.

Foto's volgen nog.

gr rob

lekker bezig weer daarzo.

en hoeveel is die corsa b nu verlaagd. staat m er goed.. en komen er nog:kewlpics van de audio??

blijft een mooi topic dit :D

Hallo allemaal

We hebben weer een nieuwe kadett bij de groep een D kadett C20xe, we zijn gelijk er weer druk mee geweest 2 alarmen die het niet deden er uit gehaald heel hoop kadels die niet meer gebruikt worden weg gehaald en de bekisting van de audio er uit gesloopt, de achter bank is er ook uit.

Hier een paar foto's

Effe druk geweest king:

Hoopje kabels

Nog een van onder de kap dan :jerry:jerry

Dat was het weer.

Heuj ! mooie D kadett ! en wat een kabels hebben ze derin verstopt zeg tering ! Diew bekleding over de achterkuipen heen is ook leuk ! nog niet eerder gezien bij een D kadett

Ja dankje ben er ook erg blij mee rijd 10x beter dan een B kadett :jerry en die kabels vertel mij wat een groot drama maar het komt goed bijna alle kabels die geen nut hebben zijn er uit.

vette D !

als mijn corsa klaar is, ook maar een d-kadett aanschaffen.

hoe meer ik ze zie, des te mooier ik ze vind worden!

zal wel lekker rap rijden denk ik zo!

succes ermee!

Terug
Naar boven