• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@teungts je bedoelt de veerpoot?? de linker voorkant is in zijn geheel opgeschoven, deur ging ook langs zijscherm dus alles was aardig opgeschoven, ik denk dat nameten beter is;)

Groeten nick

veerpoot gaat niet zomaar krom.

die geeft een heel stuk mee, omdat ie boven maar minimaal vastzit.

eerder gaat een draagarm, of fuseekogel krom.

met deze schade zou ik met een gerust hart de poot weer gebruiken.

@sjoerdie dan gaat ik m zo effe nakijken, vandaag laatste daggie vrij, morgen weer aan de slag,

Ik hoop dat ie nog goed is en anders pech:P:P

In ieder geval bedanktking:

Groeten nick

Ik maak toch wel vaak mee dat een veerpoot krom gaat, bij minimale tikjes. Als hij krom is is dat net boven het fuseestuk-veerpoot.

Moguh allemaal:D ivm de hitte doen we t wat kalmer aan, overdag al genoeg hitte met het werk dan savonds effe kalm aan:puke:puke, hopen dat t snel wat koeler word:D.

We hebben nog wel ''wat '' gedaan in de tussentijd:D:D.

-De 5deurs is zo goed als gedemonteerd, als je nog iets zoekt laat t me even weten via U2U!!

-De station c20xe is weer een jaar apk gekeurd:jerry

-De D-knaldett is voorzien van nieuwe distr-riem/waterpomp en de spanrollen,

-De astra coupe 2.2 is nu ook voorzien van een dikke schroefset:wub erg gaaf!!

-verders zijn we lekker bezigking:

De 15de gaan we effe knallen op Assen met jammer genoeg maar 1 auto, de kadett seh van mij:D

Groeten nick

Hoi,, hierbij nog effe een fototje vd 5deurs gsi het blijft zonde..

040720103630.jpg

-Volgende week heb ik een leuk herstel project:jerry info+foto's volgen dan:P:P:P

-En donderdag uiteraard ASSEN !!!!

Groeten nick

Idd, enorm zonde man.. weer een kadett gsi minder op de nederlandse wegen :(

Mijn witte kadett gsi is er ook niet al te best meer aan toe maar kan het niet over mijn hart verkrijgen om deze naar zijn laatste rustplek te brengen..

viel die witte 5-deurs van je vriendin echt niet meer te redden ?

grt Erik

JBL-freak,

daar heb je gelijk in, maar vind het altijd erg zonde om een kadett (gsi) op de sloop te zien belanden...

Mijn kadett gsi is nu met pensioen en over een paar jaar begint deze weer aan zijn 2e jeugd ;)..

We zien elkaar einde van de maand :thumbup

@Dkadett84 die kadett was helemaal krom, deuren knelde beide aan linker kant, ik vind t zelf ook echt klote, de onderdelen gebruik ik zelf en wat weg kan verkoop ik, de rest gaat weg, jammer maar doet er niets aan.

Groeten

zou dat kunnen? maar volgens mij hebben er in België nooit GSI 5 deurs gereden!!!

Toch nooit gezien,een maat van mij heeft er in nederland ooit 1 gekocht,maar hier nooit op de weg gekregen,problemen met keuring.

Greetz Gert

Kadett gsi is idd nooit geleverd in belgie...en als je ze hier ziet zijn het ingevoerde...staat trouwens ene te koop op kapaza

Net zoals een kadett champion hier nooit geleverd is...

Jullie blijven wel altijd bezig he ;-)

Zo het 1ste dagje assen is ook erg bevallen:thumbup:P:thumbup, de auto heeft t weer goed uitgehouden:jerry alleen t onderstel moet stukken stugger (was al bekent)en de banden zijn nu bijna op dus kunnen de semi-slicks erop:wors, dat zal de wegligging wel ten goede komenking:, maar goed blijft erg leuk om op t circuit te racen met de kadett:D

-Hierbij wat leuke foto's:jerry;);)

assen_001.jpg

assen_004.jpg

assen_005.jpg

assen_021.jpg

In de loods is het weer erg netjs ant worden even een groote dubbel as aanhanger volgeladen met zooi en weggebracht, stukken beter zo.

Groeten nick

De opc is weer terug:thumbup nieuwe banden/ wielranden uitgerold/ waardoor die nog ietsje lager kan, en nu dus ook staatking:/ alles uitgelijnd.

Hij kan er nu weer een mooie tegen aan(foto's volgen)

Voor de astra station daily is een nieuwe radio aangeschaft met bluetooth enz, scheelt weer een stel bekeuringen:thumbup

En verders nog zat gedaan:P:P:P maar t blijft warm:o

Groeten nick

laat die foto`s maar is zien van die opc ben wel benieuwd hoe laag die nu ligt.

leuke foto`s van asssen!, ik kom ook zo snel mogelijk een keer rijden op het circuit. nu met die gsi tank heb ik alles voor de ombouw .

origineel gepost door Lukko

laat die foto`s maar is zien van die opc ben wel benieuwd hoe laag die nu ligt.

leuke foto`s van asssen!, ik kom ook zo snel mogelijk een keer rijden op het circuit. nu met die gsi tank heb ik alles voor de ombouw .

ik zal er morgen een stel fotos schieten vd OPC:thumbup,,

In ieder geval veel succes met de tank:jerry, veel succes met de ombouw en tot snel op t circuit:wors

Groeten nick

Terug
Naar boven