• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Creep en Buffel

030920103951.jpg

Haha lache foto.

Alleen nog steends jammer dat me D kadettje er niet meer is en idd ongelukje zit in een klein hoekje maar het is niet anders komt wel weer een andere een daar gaat dan lekker de C20XE in.

En het KW spul onder de corsa rijd prima lekker stug al zin om er mee naar zandvoort te gaan :P:P

Hierbij wat leuke linkjes naar wat filmpjes op youtube:D

station c20let topsnelheid

onderweg naar meeting

Botter verlaat de meeting

buffel op snelweg

met me ouwe opc blauwe gsi in duitsland

Toch weer wat leuke fimpjes, heb er nog heel veel, rustig aan telkens wat uploaden:angel

Groeten nick

Kijk maar uit griezel volgende keer pak (PA) erbij en dan ben je nog niet jarig;):P.

En het station carros heeft ook een nieuw baasje.:D

Ben alleen nog opzoek naar een astra gsi 16v met achter schade als donor.

dus heb je wat staan.....

Bekende astra c20xe station..

Komt die toevallig niet uit Krimpen..?

meen dat ik hem bij mij in de buurt wel is heb zien rijden..

Wat is er trouwens met die D kadett gebeurt..? :o Heb daar ook nog voor gekeken destijds in (volgens mij) Hoogvliet..

Grt

Leuke updates en filmpjes hoor. Jullie zitten niet stil daaro! Leuk speelgoed allemaal.

@ mvhagen1979. Grensovergang was Beek ja.

Ze komen van : Lokatie: omg utrecht

Kijk maar onder z'n fototje.

origineel gepost door Dkadett84

Bekende astra c20xe station..

Komt die toevallig niet uit Krimpen..?

meen dat ik hem bij mij in de buurt wel is heb zien rijden..

Wat is er trouwens met die D kadett gebeurt..? :o Heb daar ook nog voor gekeken destijds in (volgens mij) Hoogvliet..

Grt

Zou goed kunnen dat ie uit krimpen komt wij hebben hem van Botter overgenomen,

De Dkadett heeft n klein ongelukje gehad, niets meer aan te doen:thumbdown nu naar een vervanger zoeken.

Bedankt voor de leuke reakties:jerry

Morgen gaan we weer verder met de wagens:P

Groeten Nick

Blok van mij is niet te koop als ik deze zal kopen gaat het blok naar de mattig toe. maar ik heb al een andere D kadett op het oog waar ik woensdag voor ga kijken dus zien wel hoe het loopt.

origineel gepost door GlennGSI

Oei ! sonde van de D kadett !! bas je hebt u2u ! :P

Idd zonden maar ik ga woensdag voor een nieuwe kijken dus gaat goed komen :)

U2U terug.

hoi allemaal de astra station heeft n nieuw baasje, hij word weer rollend gemaakt en een komplete astra gsi erbij gezocht, om er gelijk n astra gsi neus op te zetten, eerst zijn we hem ant tektieleren en eventueel roest weghalen e.d.

Vanavond gaan bert en ernie bij een andere D kadett kijken misschien dat dat wat is?? we zullen zien

Verders druk met de vec2000 ivm de veerschotel, waarsch gaat ie na de plaatwerker kan ie gelijk de lekbakken vervangen:jerry. scheelt weer.

Groeten nick

Hallo allemaal.

Helaas was de D kadett helemaal niks werd veel mooier veteld dat het was en de foto's waren volgens mij van een jaar terug want toen we daar aan kwamen schok ik me kapot zeg.

Dus maar weer veder zoeken kom er vast wel een tegen.

Hallo, vandaag weer ant hobbyen geweest:jerry

-de vectra rijd weer, ik heb er een nieuw stuk opgelast zodat de schokbreker weer op zn plek blijft gelijk de verstelbare koni's erachter onder:wub, en daarna een lang stuk gereden, rijd toppie die wagen en heerlijk snel:thumbup:thumbup

-de corsa a gsi is van binnen ook weer 1 kleur, alles is nu netjes zwart gelakt:thumbup, zondag komen de kuipstoelen erin en de schroth gordels:wub, dan is ie weer klaar voor zn 1ste keer op het circuit.

-verders aan de station is ook genoeg gedaan, onderkant enz staan in anti steenslag+motorruimte schoongemaakt.

De seh kadett moet nog even uitgelijnt worden voor dinsdag:wub dan gaan we weer naar zandvoortking:

Groeten nick

hier bij een aantal foto,s de verf was helaas nog niet droog :swear

morgen maar effe schroth gordels en kuipstoelen er in zetten

dinsdag naar effe knallen op zandvoort groeten alex

De 2 wagens staan klaar voor morgen, we nemen de gok wat het weer betreft:P:P

Vanochtend vroeg ga ik me kadett nog effe laten uitlijnen en 2 toyo's om voorvelgen laten zettenking:, verders is ie weer netjes schoon,

De corsa zit ook weer in elkaar, gsi stoelen erin+ schroth gordels, ziet er allemaal goed uit,

Verschillende foto's gemaakt die volgen nog.

Groeten nick

Terug
Naar boven