• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

ik begrijp niet wat er link aan is als een auto zo op de krik staat???(leg eens uit)

het vordert allemaal goed en we zijn lekker ant werk.

kijken of we nog het 1 en ander af kunnen krijgen voor duits auto festival.

groeten nick

hallo allemaal:jerry vanavond hebben we de linker kant in de 2e laag primer gezet en het voeten deel is helemaal dicht alleen nog afwerken dan gaan we het aan de onderkant dichtmaken als dat af is dan gaan we naar de rechterkant,

ook is de station(kadett)morgen weer apk gekeurd er was alleen een stuurhuishoes en een aandrijfashoes stuk de rest was allemaal goed(gelukkig)

foto's volgen snel:jerry.

groeten nick:agent

schopje :angel

nick ik heb je maar ff een schopje gegeven je was bijna aan de onderzijde van de pagina natuurlijk he :P:P

groetjes vinc king:

origineel gepost door nl-tuning

ik begrijp niet wat er link aan is als een auto zo op de krik staat???(leg eens uit)

het vordert allemaal goed en we zijn lekker ant werk.

kijken of we nog het 1 en ander af kunnen krijgen voor duits auto festival.

groeten nick

Nou, mocht de krik het begeven :P..

Maare ik heb even een vraagje, dorpels voor een kadett.. waar haal jij die vandaan ? inzet dorpels dus..

( waarom deze vraag aan jou, omdat je er vast al wel een aantal hebt vervangen :P )

hahahaha idd hij knetterde flink tegen je vingers haha en toen bewoog je een beetje spastisch:P:P maar jammer dat we het probleem even niet konden vinden, maar ja laat idd maar effe weten wat het was.

groeten nick:cool:

haha dan ken ze idd beter met de kadett gaan:D, maar ja kijk effe wat er uit de compressie test komt dat zal misschien meer info geven, en hoe voer jij die lektest uit dan?? om te kijken of je koppakkking lekt.

in ieder geval veel succes:jerry.

groeten nick

origineel gepost door Noeky1980

ja dat had ik ook gehoopt. Maar ze meten niet alleen de CO maar ook moet er een kat. onder zitten.. Er staat U9 op mijn kenteken en dan is dat verplicht helaas...

mijne is vorige week goedgekeerd zonder kat en dat met

gsi c20xe u9 op kenteken

als het co percentage goed is rolt ie er zo door

@kadettnemo oke weer wat geleerd, dus alle bougies eruit en dan op 1 gat de luchtspuit en luisteren? nog nooit van gehoord(ik heb ook nog nooit een auto gehad met lekke kop haha)

@noeky1980 idd effe laten checken bij de garage die kunnen je meer zekerheid geven.

@kadett4x4 wat een vette kadett heb jij toch!!:P:angel:wors:wors:wors

groeten nick:cool:

(nieuwe foto's volgen snel)

de kadett station heeft ook apk:vertag daar volgen ook weer wat foto's van.:vertag

dus morgen kunnen we de station weer ophalen in het mooie lekkerkerkland:P:thumbup in de tussetijd konden we even verder hobbyen aan de blauwe gsi.

groeten nick

origineel gepost door kadett4x4

geloof dat een kat vanaf 91 eronder moet zitten, als dat op het kenteken staat.

groeten.

v.a. 1 jan 93,

tot 92-ers mogen zonder, mits co lager dan 0.5

nl. kom op met die fotows, je steld ons teleur:vertag:vertag:vertag:wors

origineel gepost door nl-tuning

@vincent23 haha mooi man:vertag:P

@GlennGSI hee hallo, wij bestellen onze spullen meestal bij www.artaparts.nl;)

verders heb ik nieuwe pics enz maar die komen misschien vanmiddag:P

groeten nick:agent

Okej thnx :thumbup kende de site al wel, maar wist niet of je die delen ook als inzet delen kon gebruiken.. Bedankt :thumbup ga het gelijk bestellen ^^

@kadettnemo dat is heel mooi dat ie het weer goed doet:jerry:jerry ken je weer lekker vlamme,

de nieuwe foto's volgen mis vanaaf de camara ligt in de loods want vanaaf even nieuwe foto's maken:kewlpics:kewlpics

en die kat moet je gewoon vergeten maakt toch niks uit als je c02 maar niet te hoog is.

groeten nick:hmmz

nou nick als ik dit zo zie ben ik verder benieuwd wat ik allemaal nog tegen ga komen :jerry

maar heb ergens ver weg goede moed gevonden dus aan de slag :P

Terug
Naar boven