• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

hallo allemaal, ik heb weer wat mooie foto's van wat werkzaamheden, wat we in de tussentijd hebben gedaan, ik had even geen tijd om ze erop te zetten maar hier zijn ze dan,

--we hebben weer het 1 en ander gelast aan de blauwe gsi,

-- de coupe en de manta hebben we even gespoten(waar ze beetje kwetsbaar zijn) want daar word nog even mee gewacht, want eerst word de corsa en de kadett(met rolkooi) opgeknapt(van die 2 jongens) anders roesten de 2 wagens helemaal weg:P:P dus zo hopen we ze nog een beetje te behouden:wors

--ook hebben we bij de paarse kadett(met de rolkooi) even een stuk uit de bodem geslepen om te inspecteren of het daar nog goed zit, het is gelukkig alleen oppervlakkig dus even kaalmaken en behandelen.

zie de foto's

groeten nick

DSCF2145.jpg

DSCF2147.jpg

DSCF2146.jpg

foto's blauwe gsi

DSCF2148.jpg

DSCF2149.jpg

DSCF2150.jpg

DSCF2154.jpg

DSCF2156.jpg

:jerry:jerry:jerry

de paarse gsi

DSCF2157.jpg

DSCF2159.jpg

groeten nick:jerry:jerry

En nog even wat foto's van mijn droom auto:wub:wub:wub:wub:kewlpics:o

groeten nick

DSCF2129.jpg

DSCF2135.jpg

DSCF2144.jpg

DSCF2132.jpg

DSCF2127.jpg

wat een plaatje he':jerry:jerry:jerry:jerry

ik hoop er ooit 1 te kunnen kopen, dit is serieus de dikste opel ooit!!!!!! mijn MATTIG krijgt de kleur van de lotus omega, EMPIRE groen:jerry info volgt nog:vertag

groeten nick

@peterrr idd die kon ik al ja maar het blijft een leuk filmpje:jerry

echt een top machine, kost wel wat maar dan heb je wel wat:P:D

groeten nick

En wat zie ik vanmorgen op de snelweg van utrecht richting de kant op van almere(ook waar je richting de uithof kan die splitsing) een hele vette LOTUS OMEGA:jerry:jerry:jerry mijn dag was uiteraard gelijk helemaal goed, ik heb er nog nooit 1 op de snelweg zien rijden het was super om er weer 1 te zien het kenteken begon met 66 misschien is dat een bekende van het forum??????ik heb hem even gefilmt en ga proberen om hem erop te zetten:thumbup;)

groeten nick:cool:

hallo allemaal, we zijn weer vant gratis werken af:thumbup:D in de weekenden, dus we kunnen weer lekker hobbyen:wors

we hebben ook weer het 1 en ander gedaan zie de nieuwe foto's

groeten nick

DSCF2164.jpg

DSCF2162.jpg

DSCF2163.jpg

DSCF2165.jpg

DSCF2166.jpg

groetjes:jerry:jerry

ben ik er ff niet:P en gelijk bruut aan het sleutelen geweest:P jullie blijven maar lekker bezig denk lol:D goeie zaak die opeltjes nieuw leven inblazen:D

@opelkadetje hou je ogen maar open:thumbup want daar ga ik na duits auto festival weer hard aan werken ik heb weer genoeg tijd dus ik kan hem nu zover op gaan knappen tot ie geheel in de grondverf staat:wors.(dan effe sparen voor de spuiter ik heb verders nog niet geinformeert wat de kleur empire green per liter kost)

ik hou je op de hoogte:thumbup:thumbup

groeten nick:jerry

kan je me mischien de kleurnummer bezorgen. kan ik het even opzoeken wat deze kost/Liter. Maar is een parelkleur en denk dat deze ook niet zo goed dekt.

greetz

@CORSA2L16VALVE hee bedankt man, ik vraag even bij de opel dealer bij ons waar die lotus staat om de kleurcode, en misschien heb ik m zelf nog wel op papier staan.

alvast bedankt:wors:wors.

zal toch pas voor dondrdag zijn. ben nog serieus ziek en zie het nog ni zitten om morgen auto's te spuiten. Lekker zo een griepje

greetz

Hee hallo, ze zitten er al onder ja even opgepompt en wat schoongemaakt maar het ziet er wel leuk uit:angel, nu kan die even sparen en met deze banden rijden,en dan de velgen uit laten lassen:wors:D,

vanavond maak ik even wat foto's

groeten nick

Hallo allemaal, we hebben weer wat boeiende dingen gedaan:P:thumbup

bij de station zitten er nu orginele gt velgen onder(nog wel),overgenomen van een lid van dit forum:thumbup:thumbup

we hebben een radio/voorspeakers/bekabeling ingebouwd en het klinkt goed:agent:) (anders is het zo stil naar assen en nu heeft hij lekker muziek)

groeten nick

DSCF2198.jpg
:jerry

DSCF2192.jpg
wat leuke audio, er kom nog meer in hoor maar dat komt nog:cool:

DSCF2194.jpg
z'n dikke speaker moet in dat kleine gaatje:(

DSCF2196.jpg

DSCF2193.jpg
en of het past:jerry als gegoten:D

DSCF2199.jpg
een nette radio erin gezet:thumbup

DSCF2197.jpg

DSCF2200.jpg
en de bekabeling ligt ook achterin:jerry

nl-tuning:agent

Gave velgjes, ben echt benieuwd hoe het eruit zal gaan zien als de velgen verbreed, gestraald en gespoten zijn....en als de Kadett een stukje omlaag gehaald is natuurlijk :agent

Mooie speakertjes ook, geen last van trillende roostertjes als het volume omhoog gaat? Ik heb dat namelijk wel, best irritant.....

Terug
Naar boven