• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@EddyReuneker hee hallo, ja de velgen moeten uiteraard wel mooi gaan worden:P ze hebben vandaag zowieso assen met gemak gehaald haha

die kapjes trillen niet nee, en trillende dingen zijn idd erg irritant pffffff

@Fearless het is een goed radiotje idd je kan er lekker dingen op afstellen,

@erik-gsi mooi he':jerry:jerry het klinkt zekers mooi, je hebt er vandaag zeker profeit van gehad naar assen toe das anders ook zn eind zonder muziek haha.

assen was trouwens erg leuk alleen het weer was wat minder maar ach dat kan de pret niet deren:thumbup

daar heb ik ook wat nieuwe foto's van die volgen snel.

groeten nick

ik heb er zekker van genoten anders is het zo stil in de auto ;) assen was zekker leuk en dat weer vergete we gewoon 170 hahaha

hee hallo allemaal, we hebben deze dagen niet stil gezeten:wors:thumbup

We hebben even snel een klusje tussen door, want de witte kadett van ons cluppie(die nog niet veel in dit topic is voorgekomen)heeft even wat aandacht nodig, dus dan hangen we er even gelijk een 20seh motor in(is orgineel een 1.3) , met snelle nokas en een gechipte comp, de motorruimte word gespoten, gsi veerpoten, koni schokbrekers e.d. gsi kabelboom erin gsi digi dash dit komt allemaal uit mijn eigen mattig kadett,dus dan hebben we daar ook een mooi plaatsje voor gevonden en verders word de remmerij aangepast en een moooi uitlaat systeem eronder maar dat volgt nog,

-hier wat foto's van de motor uitbouw dat hebben we vanmiddag even gedaan,

-de kleppendeksel en het onderblok is weer netjes gespoten met goede hittebestendige verf:jerry het knapt gelijk op.

groeten nick

DSCF2278.jpg

DSCF2280.jpg

DSCF2282.jpg

DSCF2291.jpg

DSCF2296.jpg

DSCF2298.jpg

het SEH motorblok afkomstig uit me mattig kadett

:jerry
DSCF2286.jpg

DSCF2290.jpg

DSCF2292.jpg

DSCF2295.jpg

DSCF2302.jpg

DSCF2303.jpg

zo dit was het weer, de motorruimte en de kabelboom e.d. worden morgen onder handen genomen ook daar volgen foto's van,

groeten nick:cool:

NL-TUNING

hee chef ik was bij de opeldealer ja, effe wat spulletjes halen voor t snelle projectje wat bijna klaar is daar volgen vandaag nog foto's van,

groeten nick

haha wat kan sneller de ombouw zelf of de motor???

alles wat er aan deze auto omgebouwt word is afkomstig van mijn mattig kadett foto's volgen straks:kewlpics

groeten nick

origineel gepost door vincent23

goed bezig nick :wors.

hoe ist eigenlijk met de mattig :wub :wub, zijn daar al vorderingen aan ?

groetjes vinc

Joah de mattig ! (L) met al die tussendoor dingentjes valt die een beetje achter ? of heb ik het mis ?

@vincent23 +@glennGSI hee hallo, ik probeer even de kleine dingen te doen dan kan ik me aandacht tijd en geld allemaal in me mattig steken, ik heb er geen haast mee dus dat zit bij mij wel goed:P

alles op ze tijd, en de mattig moet perfect gebeurenking:, ik heb er al aardig wat spullen voor klaar liggen.

groeten nick

nl-tuning:o

Ha nick,

Weer goed bezig:thumbupwel zonde van je astra zeg heb hem een paar keer in het echt gespot je gaat hem zeker wel weer op knappen,is waarschijnlijk total los verklaard of niet:mad:

groeten johan

zonde van je assie . ma dat komt weer goed eee .als je ziet watje nu al bouwt mag dit iet zo veel problemen leveren eee. knappe vorderinge zie ik daar met de kadettjes . jouw mattig wil ik wel eens int echt zien ze . lijkt me wel wat speciaal's opwielen .

ps als je nog interesse hebt in mijn voorgesteld object laat ma weten ander's zet ik het zo tekoop hier .

@johani500driver ik ga m zeker weer oplappen eerst effe de kadett afmaken die is nu start klaar vanavond al geprobeert om m te starten maar hij had er geen zin in, effe de pomp er nog tussen en weer proberen.

@nicocorsa idd de assie gaat weer netjes worden eerst maar effe uitvechten met de verzekering en met wat je te koop hebt moet wel goed komen he':P

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

@vincent23 +@glennGSI hee hallo, ik probeer even de kleine dingen te doen dan kan ik me aandacht tijd en geld allemaal in me mattig steken, ik heb er geen haast mee dus dat zit bij mij wel goed:P

alles op ze tijd, en de mattig moet perfect gebeurenking:, ik heb er al aardig wat spullen voor klaar liggen.

groeten nick

nl-tuning:o

haha ja nick dat kan ik heel goed begrijpen.

we gaan de mijne binnekort even uit de garage halen en dan er echt aan beginnen.

in me hoofd is die al klaar, maar goed nu nog int echt.

maatje van me werkt bij de schade herstel en die gaat me helpen met de scheuren in de mattig uitbouw. gaat helemaal goed komen.

suc6 :):)

gr vinc

het was eigenlijk de bedoeling om na de witte kadett weer volop aan me mattig te gaan werken maar ja nu de schade aan me station even herstellen en gelijk even wat veranderingen aan de auto doen:P

de rottige dingen komen altijd op het verkeerde moment.

groeten nick

ps vanavond 2e poging om de seh te starten(hij draait rond maar slaat nog niet aan effe zoeken:D

de brandstof pomp heeft er kennelijk niet z'n zin in:hmmz:hmmz, en bij de bobine van een SEH zit ook een zwart snoertje op alleen zou ik niet weten waar die van is, de groene zit er wel op.

mis zijn er mensen die dit weten??

groeten nick

aha daarom was je gister niet ff komen buurten bij van vliet

ik had me nog helemaal t lazarus gewerkt om de kadett een beetje toonbaar te maken hahaha :jerry

maar hij is nu wel dicht, dus het opbouwen kan weer beginnen :wors

@mrmonkey sorry man ik was t helemaal vergeten ik ben zo druk met die auto's bezig en dingen te regelen voor een andere auto voor me meisy volgend weekend ook goed:wtf:wtf

@kadett nemo waar sluit je die op aan dan want er zit geen kabeltje vanaf de kabelboom op, en ik kan me niet herrinneren waar ie vanaf komt??

gewoon direkt op de accu??

ik hoor het graag.

groeten nick

:jerry:jerry

Terug
Naar boven