• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

origineel gepost door jblfreak

nick k heb nog wel een ic liggen van een frontera

die heeft ie niet meer nodig zon gigantische IC als ie nou heb liggen :o

@bordeauxbeauty hee kerel ja idd dat lekken werd ik ook zat, en nu kan ik dat probleem mooi op gaan lossen nu de motor eruit ligt,en we gaan uiteraard zo door.

@jblfreak hee chef bedankt voor het aanbod, maar ik heb idd al een heeeel grote intercooler klaar liggen ik zal er aankomende week effe een foto van plaatsen.

@AstrA-G de motor komt weer in een andere gsi (van mijn meis) na een flinke opfris beurt.

@mrmonkey haha idd dat ding is bijna net zo groot als een radiateur:jerry:jerry:jerry:jerry

en de nieuwe foto's van de manta volgen straks.

groeten nick

ij denk k zeg t ffies misschien dat je er iets aan had

maar vind de wagen onder de kap nu niet echt netjes qwa roest

had k niet gedacht zeg van die auto

maar jou/jullie kennende komt dat helemaal in orde

@jblfreak ach ja daar kom je pas echt achter als je een auto uit elkaar haalt die motor ruimte vind ik zo erg nog niet maar die a-stylen dat is jammer.

voor de rest valt het wel mee, en hij word echt weer perfecto:wors:wors, alleen de tijd moet mee gaan zitten haha.

groeten nick

hallo, hierbij de foto's van de nieuwe manta in onze familie:D:D en nog een paar andere mooie foto's:kewlpics:angel:kewlpics vooral die foto van BOTTER.en nog even 1 van mijn kadett hoe die was.

DSCF3354.jpg

DSCF3333.jpg

en uiteraard de nieuwe manta van de club

DSCF3429.jpg

DSCF3431.jpg

DSCF3432.jpg

DSCF3433.jpg

zo dat zijn er weer een paar:jerry

groeten nick

@Ronaldo okee bedankt, ja hij deed er al zo lang over om de post te plaatsen:angel.

weet iemand hier de prijzen ongeveer van de a-stylen laten vernieuwen?????????

groeten nick

hai Nick,

ge ben weer lekker bezig daaro... erg mooie manta. Veel plezier met die mooie wagen en ik kom hem snel eens bekijken..

Paar weken terug heb ik die oranje kadett van Botter nog in Rotterdam zien rijden op de weg naar Capelle..

wat zijn nu de plannen met de witte manta?

Grtzz Marvin

@MantaPoweR hee kerel alles goed?? de plannen met de witte manta staan op een laag pitje het is erg veel werk maar we denken er nog over na:thumbup en je bent van harte welkom om het nieuwe lid in onze familie te bekijken.

@niekcoupe hee hallo deze manta blijft zoals ie is(tot dat alle turbo spullen er zijn haha) alleen andere stoelen en de achterbank gaat eruit of word vervangen voor de rest heeft ie wel wat plekjes maar niet zoveel als zijn voorganger(jammer genoeg) en alles moet even gangbaar gemaakt worden omdat ie al 4jaar stilstaat, en er is gelijk een nette groep a bijgekocht dus dat zit wel snor, aankomend jaar als het weer mooi weer word ie vast gezien op de meetings.

groeten nick

zo kerel gaat goed komen met die kadett, kan je de a-stijlen niet zelf doen is op zich niet zo moeilijk, zijn vaste gegevens , als ze er niet meer nieuw zijn ken je ze gewoon van een betere kadett pakken

@mark hee moguh ik laat de a-stylen teglijkertijd doen als mijn motor ingebouwd gaat worden,

-- gisteravond hebben we de hele motorruimte leeg gehaald+geschuurd+behandeld voor de spuiterij waar ie de 28ste heen zou gaan, dat word met een dag verlengd omdat er 2 plaatjes gelast moeten worden,,maaaaaaaaaaaaarr dan zou ik weleens weten welke DRUILOOOOR er aan deze bodem gewerkt heeft?????????:argue: ik zal snel wat foto's plaatsen van deze voorschutte poging om het ergens op te laten lijken!!!!!!

dus er moet nu ook een nieuwe bodem in (doe ik gelijk de beide kanten) maar dat komt later.

groeten nick

origineel gepost door freek corsa

Nee, dat klopt helaas :(

Maar misschien kan iemand anders die voor mij kopen, dat ik hem later weer van die persoon koop :P

ik hoor het wel of dat door gaat !;)

als je wat leuks bied ken je m kopen ja, ik moet nu ook de bodem laten doen omdat de vorige eigenaar iets teveel naar eigen huis en tuin heeft gekeken.

groete nick

kadett heeft alle meerdere eigenaren gehad. das het jammere ervan, rete vette kadett vind ik zelf , allen zijn sommige dingen niet goed aangepakt, steeds maar voor de helft , vind het wel vet dat er nu een turbo in komt, respect voor het werk wat je er allemaal aan doet:thumbup

@mark idd dat is zo zou weleens willen weten wie aan die bodem heeft gewerkt.

er komt steeds meer werk bij dat is wel klote maar ooit moet dat een keer stoppen hoop ik, ikben blij als ie bij de spuiter is geweest en bij botter staat.

groeten nick:cool:

hee ed, ja idd dat is wel zo ja maar al dat gehaast voor de spuiter vind ik ook niks en het kost allemaal weer extra ik ga er me best op doen 1 stuk laswerk wat er nu inzit(avondje tijd gekost) zit me niet lekker dus ik denk dat ik dat er weer uit ga halen en opnieuw doen want ik wil het perfect hebben en zeker geen half werk ivm de haast, en wanneer kom je nou eens wat drinken man???

maar ik doe het in stappen ,dan lukt het allemaal wel.

Terug
Naar boven