• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@IMpY omdat anders de slangen van de stuurbekrachtigingspomp omgebouwd moesten worden, en het ombouwen van de poulie en de dynamo was minder werk, dus dat is de rede.

de foto's komen eraan.

groeten nick

hierbij de beloofde foto's van het spuiten van de motorruimte van me station, en het begin van de inbouw:wub:wub

de geschuurde motorruimte effe afplakken en ge-ontvet

P121108_1925.jpg

P121108_1926.jpg

de grondlaag erop

astraingrondlaag1.jpg

astraingrondlaag1jpg2.jpg

de mooie verse lak erop:jerry

DSCF3484.jpg

DSCF3486.jpg

effe 30km gesleept in de regen whahahah (das ook de laatste keer) maar het is voor een goed doel:P

DSCF3489.jpg

eenmaal bij de opel dokter aangekomen gelijk op de operatietafel

DSCF3490.jpg

DSCF3491.jpg

DSCF3495.jpg

DSCF3497.jpg

de kabelboom is erg netjes geworden, het subframe is er onderuit en geheel schoongespoten, en er is vast wel meer gebeurd ben er al 2dagen niet geweest bij die sneltrein:jerry:jerry:wors:wors

groeten nick

eeey mrmonkey hahah dan heeft t afgegeven zeker:P:P.

de bak is geheel omgebouwd/schakelmechanisme/sparediff/ombouw naar 2wd/ enz,,de bak zit ook alweer op het blok en staat klaar om ingebouwd te wordenking:king:.

foto's volgen

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

me kadett bouw ik weer op met normale goeie c20xe en de station word rete snel:jerry de motor hangt er al in en ik zal er effe foto's van plaatsen.

groeten nick

He Nick, geen let in de gsi????

Is natuurlijk in de station ook wel lekker!!:jerry:jerry

@bordeauxbeauty hee goeiedag alles goed?, ja ik heb nog wel een complete let staan maar ik wil de kadett weer even netjes opbouwen en nu is 1 let even genoeg haha,dan ken ik weer lekker verder met me mattig.dus in me kadett komt een mooi tikloos blok haha.

de motor hangt inmiddels in me station en het subframe is ook weer terug gemonteerd:jerry

ik ga misschien vandaag even langs om wat foto's te maken, maat van me heeft ook wat foto's gemaakt tijdens het inbouwen want die moest even een motorsteun langsbrengen(ik was effe bij concert:wors)

dus de foto's komen eraan.

groeten nick

ziet er mooi uit nick

maar op t blokje zie k de dynamo met v-snaar en die pomp met multie

neem aan dat je dit allemaal veranderd heb ?

hee dennis goed gezien manking:, maar als je goed kijkt zie je op de auto ook nog een stuurbekrpomp zitten(met v-snaar) die multieriem pomp is ervanaf:jerry effe kijken hoeveel mensen t zouden zien op de foto haha, 1 dus:).

groeten nick,

haha

ben de laatste tijd bezig met pompen enz

maar goed bezig

als je geen goede pomp had dan had k er nog wel een voor je liggen

hallo,, vandaag weer even langs geweest bij andre en nog even wat spullen gebacht:thumbup.

de motor zit erin, de bak is geheel omgebouwd incl spare enz, het subframe zit er ook weer onder.

--hierbij de foto's van:

de bak

de motor

het subframe en meer:P:thumbup

DSCF3499.jpg

DSCF3501.jpg

DSCF3502.jpg

DSCF3505.jpg

DSCF3514.jpg

DSCF3516.jpg

DSCF3518.jpg

DSCF3525.jpg

:jerry

ook is de uitlaat gelast, het koelsysteem is kompleet, en veeel meer.

groeten nick

nou ben benieuwd :P:P

ik heb ook nog een hele waslijst haha, maar helaas niet een hele waslijst centjes :swear

spreken mekaar kerel

Terug
Naar boven