• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

origineel gepost door Hans

en de vingers blijven eraan vooral de middelste voor al die vw's hahahah

lolz:D

Ik probeer het elke dag maar hij gaat niet Harder !!!!:D Haha

Na het nieuwe jaar kom ik effe buurten Nick.

Groet Sander

Zo hierbij toch maar een paar foto's, eigenlijk wou ik ze niet plaatsen ivm bepaalde personen(uit onze omgeving), die lekker op dit forum zitten te gluren e.d en verders niets nuttigs. Dus toch maar een paar foto's voor de echte liefhebbers die de foto's echt waarderen.

EN IK MOET HET WERK VAN NEDERLANDS BESTE INBOUWER TOCH EVEN LATEN ZIEN:wors:wors

DSCF3549.jpg

DSCF3548.jpg

DSCF3595.jpg

DSCF3594.jpg

DSCF3593.jpg

DSCF3568.jpg

DSCF3569.jpg

de 280 teller moet er wel nog in en wat klein spul,uiteraard word de gehele auto nog gespoten, daarom is de voorbumper nog rood en de kap ook een ander kleurtje, de voorbumper moest geheel verbouwd worden ivm de grote intercooler:jerry, voor de rest is het allemaal perfect gedaan en is allemaal erg netjes gedaan:jerry:wors

DAAROM ERG VEEL RESPECT VOOR HET WERK WAT ANDRE BOTTER LEVERT:jerry:jerry

ANDRE BEDANKT MAN:angel:angel

dit is nu dus officieel de 2e astra f station turbo

ik ga er aankomend jaar veel mee na de meetings, wel eerst nog even wat kleine dingen maken(spuiterij enz)

groeten nick

:cool:

hij word uiteraard geheel overgespoten maar moet f de geldboom weer laten groeien:P:P

voor de rest nog wat kleine dingen.

groeten nick

@Spijkcity dat is zeker waar, bedankt voor de complimenten het word nog mooier als ie in ze geheel gespoten isking: en hierbij ook gelijk de foto's voor jou dikke astra station topic :thumbup.

groeten nick

is mooi geworden:wub

blijft jammer dat we een nummerbord aan de voorkant moeten hebben:puke

waar laat je die dan??

gr een maffebertje:cool:

ik wil zn klein nummerbord gaan halen zn vierkante zeg maar.

dat scheelt een beetje want voor me intercooler is ook zo wat:D

groeten nick

Ik = jaloers op dat in goede staat verkerende Turbo kapje boven de inlaatbuis haha :cry Mooie motorruimte verder :thumbup Die XLINE meters waar heb je die vandaan en hoeveel hebben ze gekost?

@johani500driver hehe ik weet niet of ik het snelst ben er rijden hier ook aardig wat nieuwe m5's rond en die zijn ook niet misselijk:hmmz

@InjectTheVenom hee hallo, ik weet niet waar ze vandaan komen?? andre botter heeft alles geregeld, neem ander even kontact op met hem, hij kan het je wel vertellen.

groeten nick

we hebben uiteraard ook niet stilgezeten deze weken, we hebben weer genoeg moois gedaan

me droomauto

:jerry:jerry:jerry:jerry

Lotus-Omega-2006-10-21-03d.jpg

de motor van me station is weer wat netter gemaakt:jerry

stationblokjpg3.jpg

stationblokjpg7.jpg

de witte kadett gsi van mij vriendin heeft wat motor schade(is een stukje van de kop afgebroken tijdens het rijden) dat zijn we nu aan het repareren:jerry

wittegsi5.jpg

wittegsi.jpg

paar weken geleden hebben we ook nog een astra gsi van ons cluppie gesloopt die was zo rot daar was ook niks meer mee te beginnen, we hebben hem ''met de hand'' even wat kleiner gemaakt dan paste die op de aanhanger hahahha:jerry:jerry(degene die weleens bij ons langsgekomen zijn weten wat dat is

:P:thumbup

(maar daar volgen nog foto's van photobucket is weer erg traag!!!)

groeten nick

Terug
Naar boven