• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

ben der druk mee bezig,, de kop zit er weer op alleen nog effe goed aandraaien,

ik hoop dat ie dan weer goed loopt:agent heb je wat te doen vanaaf?????:hmmz:hmmz

groeten nick

hallo, de witte kadett is weer helemaal in orde, er zit een andere kop/kleppendeksel/inlaat+uitlaat pakking/koppakking/uitlaat+inlaatboutjes/ enz enz maar hij loopt perfect niets op aan te merken:jerry:jerry ik bene r blij me dat het zo goed verlopen is:D en we zijn weer wat wijzer:angel

DSCF3687.jpg

DSCF3686.jpg

dus we kunnen weer lekker rijden.

groeten nick:agent

origineel gepost door nl-tuning

paar weken geleden hebben we ook nog een astra gsi van ons cluppie gesloopt die was zo rot daar was ook niks meer mee te beginnen, we hebben hem ''met de hand'' even wat kleiner gemaakt dan paste die op de aanhanger hahahha:jerry:jerry(degene die weleens bij ons langsgekomen zijn weten wat dat is

:P:thumbup

(maar daar volgen nog foto's van photobucket is weer erg traag!!!)

groeten nick

ja nick dat weten we haha

als je nog eens een dett sloopt wil je me dan even bellen als de binneste voorschermen hard zijn :P

greets

@jblfreak ja dat is goed, als we wat hebben hoor je het.

@steven_stepje ja zoiets dacht ik al ja hehe, effe doorknallen idd met die zondagsrijders:D.

@corsaagsi ja volgens mij noemen ze dat zo ja:agent:agent

groeten nick

hallo bij me blauwe gsi 5gaats, ligt de motor er weer netjes in, de motor is gelijk weer verandert ziet er nu stuk netter uit.

-motorruimte is gespoten(zelf gedaan)

-schermen(achter voorschermen) ontroest,

-binne schermen voor in de tektel enz

-div delen netjes gemaakt

-andere inlaat op me c20xe

-sfi vervanger van friedrich motorsport:jerry

-andere veerpootbrug en effe ander kleurtje gegeven.

ik heb er ook paar mooie foto's van.

groeten nick:cool:

zo nick gaat lekker zo, gaat er nu een andere 16v in die blauwe? was het andere blok niet meer ok?

is de zelfde 16v we hebben compressie meting gedaan en onderblok was in top staat, dus vandaar dat deze 16v er weer in hangt, er zit nu een orginele inlaat + sfi vervanger op in plaats van lexmaul, en het l'etje is een andere geworden in plaats vd vauxhall.

voor de rest moet het weer een top wagen worden.

groeten nick

hallo, we hebben uiteraard ook niet stil gezeten in onze loods:agent:agent,,

me blauwe gsi is bijna weer klaar, op de radiateur na hehe die was lek, koplampen,motorkap enz zitten er allemaal weer op,

ben ook druk geweest met me station me kenteken plaat zit op een legale plek:P minder kans op aanhouding uiteraard.

de witte SEH kadett is ook bijna weer apk gekeurd;)

en we hebben nog veel meer gedaan alleen geen tijd om alles te typen, 2 hints:P corsa A / kadett e gsi rood.

groeten nick

DSCF3719.jpg

DSCF3744.jpg

DSCF3745.jpg

groeten nick

Update:

Hey we zijn weer stuk veder met de rode GSI is naar de plaatwerker geweest voor nieuwe schermen achter en lekbakjes :afro

Ben zeer blij mee hoe het is gedaan. :thumbup:thumbup

het is zeker weten heel netjes gedaan, binnenkanten zeer netjes afgewerkt en uiteraard ook de buitenkanten:wors binnekort na de spuiter en knallen maar, morgen effe 4 nieuwe banden om de velgen.

groeten nick

Terug
Naar boven