• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Hallo,

ik wou vragen of er iemand van jullie groepje mij zou kunnen helpen een 2.0 cih motor lopend te krijgen, naar verschillende afstellingen etc geprobeerd te hebben, weten we niet meer waar het aan ligt, de motor loopt stationair op ca. 1100 - 1200 toeren maar als je hem lager zet stort ie meteen in en (neigt) afslaan.

de manta staat in een loods in montfoort als je van de meern/nieuwegein/ijsselstein uit naar montfoort rijdt rechts bij een peugeot dealer

DSCF3902.jpg

dit vindt ik dus echt een hele mooie mooie kadett!!!!!!!!!

mattig ook weer mee bezig, goed bezig!:thumbup

DSCF3977.jpg

koeliyoek, wat een vette banden....

ga je de botter-station nog laten spuiten als het gaat om het front?

das de kadett van strada das zeker een mooi ding:kewlpics:kewlpics:kewlpics:wors:wors:wors,

en de wielen vd mattig zijn weer netjes, wel een beetje verzorgen uiteraard zou zonde zijn als ze uitdrogen ofzo.

en mijn station word uiteraard nog gespoten ja, maar eerst de geldboom effe laten bloeien.

groeten nick

origineel gepost door Hans

DSCF3902.jpg

dit vindt ik dus echt een hele mooie mooie kadett!!!!!!!!!

hey thanks man!

das mijn kadettje :wub:wub

Vandaag de station 2x voorbij zien vliegen bij de ac restaurant de Meern ;)

hij klinkt best snel zo van een afstandje :thumbup

mvg

Turbotjuh

moguh, hahah ja ik zag jullie de heenweg al staan maar kon niet echt gas geven, maar de terug weg wel:o:o:jerry:jerry:jerry zag je al die koppies omdraaien hahahaha:D:D was wel een leuke meeting volgens mij volgende keer effe mailen he':agent

er is ook weer heeel veel gedaan deze zaterdag maar dat komt morgen wel ik gaat nu slapen:sleeping:sleeping

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

moguh, hahah ja ik zag jullie de heenweg al staan maar kon niet echt gas geven, maar de terug weg wel:o:o:jerry:jerry:jerry zag je al die koppies omdraaien hahahaha:D:D was wel een leuke meeting volgens mij volgende keer effe mailen he':agent

er is ook weer heeel veel gedaan deze zaterdag maar dat komt morgen wel ik gaat nu slapen:sleeping:sleeping

groeten nick

je had ook even kunnen stoppen ipv langskomen ;)

maar volgende keer zal ik het laten weten nick:thumbup

mvg

Turbotjuh

ja man, ik weet het maar had echt geen tijd er kwam iemand coor het c kadett coupe carros, en daarna voor ook iemand om de blauwe gsi te bekijken.

maar als je het volgende keer effe laat weten komme we effe met ons cluppieking: gezellig.

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

ja man, ik weet het maar had echt geen tijd er kwam iemand coor het c kadett coupe carros, en daarna voor ook iemand om de blauwe gsi te bekijken.

maar als je het volgende keer effe laat weten komme we effe met ons cluppieking: gezellig.

groeten nick

Lijkt ons ook heel gezellig dus ik zal het op tijd doorgeven als er weer een datum gepland is:P

waar blijven de foto's om ontopic te blijven :angel

mvg

Turbotjuh

hierbij de beloofde foto's van weer een boel gesleutel:jerry:jerry

de rode gsi is nu ook voorzien van een super net kompleet leren interieur van recaro:thumbup

20042009353.jpg

er komt nog een foto van dat alles erin zit.

me eigen city door de apk heen proberen te halen, lekker voor de zomer:cool:

20042009355.jpg

20042009359.jpg

21042009378.jpg

wat kleine laswerkzaamheden en gelijk alles effe behandelen

wat leuke pics tussendoor:thumbup

20042009358.jpg

20042009360.jpg

de ''16v'' station heeft nieuwe velgen e.d hij moet alleen nog verlaagd worden maar dat komt er ook aan.

foto is opgegeten door bassss

EN DAN:o:o:o:o:o:o worden dit de velgen voor me MATTIG KADETT??????????????:jerry:jerry:jerry

DSC00474.jpg

DSC00475.jpg

DSC00476.jpg

en tot slot onze waakhond genaamd homie:agent:agent

21042009381.jpg

:jerry:jerry:jerry:jerry wahahahha die buffel:P

groeten nick

@bordeauxbeauty waar komen die velgen je dan bekend van voor?????

-we zijn ook weer wat verder met de city, plaatje in de kofferbak gelast, en gelijk behandelt uiteraard:P.

-bij de rode gsi zit het leren interieur er kompleet in, incl panelen enz ziet er heel netjes uit.

-we zijn ook begonnen met het omwisselen van dashbord in de kadett station, van grijs naar zwart

en dit weer effe op 1 avondje hehe:sleeping:sleeping

groeten nick

Hier zijn daar de foto's van het leer :)

Eerst het oude spul :P(was ook nog in zeer nette staat)

En nu het nieuwe spul:jerry:jerry

Nog foto van city waar nick en buffel mee bezig waren :P

Druk aan het slijpen

En dan nog een foto van de station van nick :cool:

ja is weer mooi spul allemaal, het gaat wel weer lekker de laatste tijdking:, word weer flink gehobbyt haha(deden we altijd al:D)

morgen gaan we de nieuwste wagen vd club ophalen, foto's volgen morgen.

mvg nick

hallo allemaal zoals normaal op zaterdag hebben we weer genoeg gedaan en er weer 15uurtjes opzitten:o maar toch weer genoeg gedaanking:king:king:

we hebben vandaag de nieuwste aanwinst van de club opgehaald, een erg leuke wagen die goed rijd, het gaat om een B-kadett uit 1973 1.1 en voor de rest geheel orgineel en kwa roest valt het erg mee:wors. degene van wie de auto nu is kan er een lekker tijdje mee rijden en mooi verder aan zijn grote project:cool::thumbup:thumbup

hierbij wat foto's de allerlaatste foto is ie geheel gepoetst enz het verschil zie je wel.

25042009464.jpg

25042009465.jpg

25042009394.jpg

25042009392.jpg

even 2 coole foto's van de waarschijnlijke velgen:wub:wub:wub:wub:wub

24042009460.jpg

24042009461.jpg

ik heb ook weer wat aan me city gedaan, alleen was het lasgas op jammer genoeg:( en gelijk in de menie uiteraard:P

24042009387.jpg

25042009474.jpg

en een foto van de gordels die erin komen, erg nette gordels

25042009405.jpg

nog even 2 foto's van de blauwe gsi(staat te koop trouwens)

24042009388.jpg

24042009389.jpg

dat waren weer wat foto's:jerry

-bij de b kadett is alle overtollige ''audio'' kabels eruit getrokken zn 20mtr:P en weer netjes gemaakt, alles gestofzuigt en gwassen, gepoetst en de rubbers e.d behandelt

-bij de E kadett station is het grijze dashbord eruit en zit nu een mooi zwart dashbord erin, ziet er gelijk veel mooier uit:jerry goed gedaan erik in die paar uurtjes tijd toppie:thumbup:thumbup(foto's volgen)

en dat was het weer zn beetje morgen gaan we weer verder met de wagentjes.

groeten nick

Terug
Naar boven