• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@rein hee goeiedg, ik zal die maat eens even bekijken, ze zijn wel iets smaller als de 345ers, maar dat scheelt ook weer met veel dingen, ik ben druk aan het nadenken over de velgen:vertag. groeten

@vincent ja bedankt man, stil zitten is ook zo wat he':wors

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

@rein hee goeiedg, ik zal die maat eens even bekijken, ze zijn wel iets smaller als de 345ers, maar dat scheelt ook weer met veel dingen, ik ben druk aan het nadenken over de velgen:vertag. groeten

@vincent ja bedankt man, stil zitten is ook zo wat he':wors

groeten nick

ey nick als je die banden (345 en 285) wegdoet van je ken je die nie aan mij doorpasen voor een leuke prijs king:king:

die kan ik nog wel gebruiken hahaha

gr vinc:agent

Nette foto's!

Nice die velgen op de mattig :thumbup dr op laten :P

Mooie B kadett trouwens, daar moet je zuinig op zijn.

Gr. Willem

origineel gepost door misaborg

Nette foto's!

Nice die velgen op de mattig :thumbup dr op laten :P

Mooie B kadett trouwens, daar moet je zuinig op zijn.

Gr. Willem

Dankje ik ga zeker zuinig op de B kadett doen wil er lang plezier van hebben.

origineel gepost door Jeffrey Scholten

Mooi leder interieur in de E kadett, en die B vind ik ook erg strak, misschien een paar andere velgjes eronder...

Groeten Jeff

2x dankje ja ik vind hem ook erg mooi ben zeer blij mee dat ik hem heb gehaald. king:

En de velgen laat ik eronder staan wel mooi alleen even een keer nieuw laagje verf op.

hierbij wat foto's van de nieuwe velgen en vers gaas achter de gril:D

Foto-6UKLFBKD.jpg

Foto-THH37CD6.jpg

moet alleen nog ff een verlagingsetje halen en een gsi bumper

het is een dally auto dus het moet leuk en goedkoop zijn:D

Foto-HW3XQQPI.jpg

volgende keer foto's van het lederen interieur

gr rob

vandaag weer het 1 en ander gedaan aan de, astra station ''16v'' , kadett city , b-kadett.

hierbij weer wat foto's zo 26april,

alle remmen even bijgesteld van de b-kadett, remde als een natte krant, is nog steeds niet veel soeps, dus even een nieuwe hoofdremcilinder erin knallen binnenkort

en nog wat pics van de directeur:jerry en me MATTIG:angel

DSCF4017.jpg

DSCF4014.jpg

DSCF4018.jpg

en nog 1tje van me city met de nieuwe gordels:jerry

DSCF4019.jpg

DSCF4020.jpg

DSCF4021.jpg

DSCF4022.jpg

groeten nick:agent

wanneer ga je nou eens aan die mattig beginnen??

want dat is pas een vette kadett en wat voor een motor moet daar eigenlijk in komen?

@gsipiloot ik ben er weer rustig mee aan het beginnen kwa onderdelen enz, de andere auto's zijn toch bijna zo goed als klaar dan kan ik weer aan de breejuh verder (kost allemaal genoeg)

en kwa motor:hmmz:hmmz:hmmz een C20LET uiteraard:jerry:jerry:jerry

groeten nick

nick die velgen voor de mattig zijn echt te .......................................

gruwelijk :wors:wors

echt mijn soort style toppie

zien er goed uit de projecten:kewlpics

en ik zou zekers deze velgen onder je mattig doenking: staat ook vele malen beter dan die veeeeel te diepe velgen eronder:wors

hallo allemaal, ja ik ben er nog even over na aan het denken ze zijn wel erg mooi:hmmz:hmmz:hmmz.

de nieuwe club stickers zijn ook binnen erg netjes uiteraard en daar volgen morgen een paar foto's van, ze zitten al op mijn astra station en op de kadette station seh en staat erg mooi en zekers niet te overdreven.

de kadett coupe is ook opgehaald die staat nu in os.

groeten nick

@m^v zijn idd mooie wielen bedanktking:

@vincent23 voor een goede prijs mag je ze overnemen, banden zijn in top staat:wors

@GSI-maffia ze zijn idd wel erg groot maar het staat erg netjes, en ik kan nog een rand uit de schermen slijpen en straks nog 3cm extra laten zakken dus dat moet wel goed komen..

Hierbij ook gelijk foto's van de nieuwe club stickers, geregeld door me collega, sannie bedankt:wors:wors

28042009412.jpg

28042009406.jpg

28042009407.jpg

28042009408.jpg

28042009409.jpg

28042009410.jpg

dat waren ze weer.

groeten nick

hallo, zoals gewoonlijk weer genoeg gedaan vandaag(laatste dag van april) en ook weer wat leuke foto's.

de 2 voorste binnen schermen zijn kaalgemaakt en dan eerst in de primer daarna in antisteenslag en daaroverheen een laag bodysafe extra, de plekjes die gelast moeten worden zijn eerst afgeplakt met karton.

DSCF4030.jpg

bas wat zit er tussen je tanden en op je kop whahahaha, lijkt op ouwe tektiel:P

30042009415.jpg

bij me city zitten de knippers er weer op en gelijk de nodige plekken in de tektiel ml gezet:jerry

DSCF4038.jpg

en dan weer wat foto's van me MATTIG nu met bumpers e.d. erop en hoe de wielen in de kasten gaan staan kwa verlaging enz:wub:wub:wub:wub

DSCF4034.jpg

30042009418.jpg

30042009421.jpg

ik vind het totaal plaatje heel erg mooi, zo gaat de mattig worden, alleen met orginele kofferklep en zonder de grote mattig spoiler, kleur word moeilijk hij zou empire green worden vd lotus omega maar ik hou de keuze nog even open.hij word in ieder geval mooi!!!!!:wub:wub

een goed idee van degene waar deze schitterende wielen vandaan komen:P:agent:agent

groeten nick

Terug
Naar boven