• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

blijft een monster van een wagen die mattig:wub

bedoelde je zoiets? ook de zijskirt verlaagd.

mattig.jpg

de rode gsi is ook wel netje's vooral die voorbumper:) (originele dtm bumper heeft zoeen rare grill:hmmz)

@m-v juistem zo is de bedoeling ja:thumbup:thumbup is zo 10x dikker, ben benieuwd of het een beetje te doen is om de voorbumper+skirts zo te verlagen, de motorkap laat ik wel orgineel ivm de hirschcar's.

maar toppie zo de photoshop:angel danke.

groeten nick

t is mogelijk booskijkers met hirsch kplampen

kan wel eens een foto van mijn sedan zoeken die had t ook

ding was echt pist-off aan de voorkant

verder is ie wel dik hoor

ook zijn we in de loods bezig met de toko wat inbraak veiliger te maken, we hebben eerst f de dieven klauwen gemonteerd zodat de deur er nie uitgetild kan worden, ook hebben we een hoek gemaakt die vast staat tegen de stalen deur voor t na binnen kijken,

er komen ook 2 extra sloten op de voor deur, de ramen gaan we beplakken en er komt een alarm op(werd ook eens tijd) dit alles doen we ivm div redenen in en om de loods, eigenlijk kunnen we niet anders:swear:swear:swear:swear:swear.

200720091128.jpg

200720091129.jpg

Voor de rest ben ik bezig met me mattig om informatie te vragen de bumper te laten verbouwen en de assen om te laten bouwen(uiteraard bij ons vaste adres;))

groeten nick

zou de booskijker er zelf ook aflaten die hirschlampen zijn dik die moe je niet gaan verstoppen:D

en een alarm is wel gewenst met zulk dik spul wat erin staat;)

hoeveel veerweg heb je nog voor 0,5 cm ofzo :hmmz

wielen zijn een inch maatje te groot voor de auto als je voor kijkt.

gr.en succes met afbouwen

@vincent23 nee nog nie, maar f afwachten denk:sleeping:sleeping:sleeping

@Jambon bedankt man:thumbup

@m-v ja idd leek ons ook wel makkelijk, je kan toch niet anders deze dagen, en idd ik vond ok al van de koplampen:thumbup

@rabbitopc, hij word zo stug als wat dus veren word geen optie haha, rondom dezelfde velgen maat hoort erbij, beetje verbouwen enz moet wel met zn project dus ach komt ook wel weer goed.

origineel gepost door M~V

zou de booskijker er zelf ook aflaten die hirschlampen zijn dik die moe je niet gaan verstoppen:D

en een alarm is wel gewenst met zulk dik spul wat erin staat;)

hirsch lampen met booskijker staat echt ubervet.

DSCN2745.jpg

@mayhem idd heeeel erg vet had het al weleens ergens gezien maar als ik mijn klep doorlas/lijm haha dan is de voorkant wel af denk ik, die blauwe kadett gsi met de hirschcars had ook een dorgelaste kap dacht ik.

@JvV idd bekende klep hij was helemaal top staat toen ik m verkocht, alleen nu k m terug gekocht heb heb ik er ook weer zat werk aan:cry:cry, ik dacht koop een top kleppie terug maar ach effe fixen.

@m-v toch weel cool he':thumbup

vanaaf weer effe rommelen

origineel gepost door johani500driver

Zou ook zeker voor de booskijkers gaan.

Bassie trouwens zijn rijbewijs? zag hem vanmorgen rijden.was met de bus dus hij zag niks:P

Ja ik heb me rijbewijs gehaald, maar in welke bus ree je dan. :jerry

@nl-tuning het staat idd wel cool:afro

heb je voor mij een foto van de voorkant met de hirschers erin dan maak ik ff een shop voor je kun je gelijk zien hoe het met de mattig set erbij staat:angel

@m-v ik zal er eens even 1 opzoeken:thumbup:thumbup

@rallyastra je bent van harte welkom:thumbup energy drink staat klaar, en uiteraard komt de vleugel er niet meer op nee:jerry

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

@m-v ik zal er eens even 1 opzoeken:thumbup:thumbup

@rallyastra je bent van harte welkom:thumbup energy drink staat klaar, en uiteraard komt de vleugel er niet meer op nee:jerry

groeten nick

smeer jij iedereen die energy drink aan ofzo hahaha

:P:P:P:P

Terug
Naar boven